زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » جدیدترین فیلم از رشادت سربازان زیر رگبار تروریست ها در اهواز
تاریخ انتشار : 2018/09/26 - 10:04
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 18478
 878 بازدید

جدیدترین فیلم از رشادت سربازان زیر رگبار تروریست ها در اهواز

ویدئویی جدید و افتخارآمیز از رشادت نظامیان و سربازان زیر باران گلوله برای نجات جان مردم در حمله تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز را مشاهده می‌کنید.

جدیدترین فیلم از رشادت سربازان زیر رگبار تروریست ها در اهواز

به تازگی ویدئویی واضح و از نمایه نزدیک از رشادت نظامیان و سربازان برای نجات جان مردم زیر باران گلوله در حمله تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز منتشر شده است. در این فیلم مشاهده می‌شود که نیروهای نظامی و سربازان شجاع و فداکار حاضر در میدان با از جان گذشتگی، در حالی که تروریست‌ها آن منطقه را به رگبار بسته بودند، اقدام به نجات مردم و خارج کردن آنها از صحنه می‌کنند.

گفتنی است؛ شنبه همین هفته عناصر یک گروهک تروریستی وابسته به عربستان سعودی با پوشش لباس نظامی به سوی جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، تیراندازی کردند. در این حادثه تروریستی، عناصر مسلح، رژه را به رگبار گلوله بستند که منجر به شهادت 25 تن و زخمی شدن69 نفر از حاضران در مراسم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر دوم , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه