زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » فتحی: مخالف تقسیم ۹۰-۱۰ بلیت‌های داربی نبودم/ شورای تامین مخالفت کرد
تاریخ انتشار : 2018/09/24 - 23:27
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 18263
 269 بازدید

فتحی: مخالف تقسیم ۹۰-۱۰ بلیت‌های داربی نبودم/ شورای تامین مخالفت کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید شورای تامین با تقسیم‌بندی هواداران در داربی به صورت ۹۰-۱۰ مخالفت کرده است.

فتحی: مخالف تقسیم ۹۰-۱۰ بلیت‌های داربی نبودم/ شورای تامین مخالفت کرد

امیرحسین فتحی درباره توقف استقلال برابر نساجی مازندران، پیش‌بینی از داربی ۸۸ گفت: ان‌شاءالله که داربی بازی خوبی باشد و با برد برای ما به پایان برساند. شرایط ما هم روز به روز بهتر خواهد شد. تیم نیاز به هماهنگی بیشتر دارد و روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود. نتایج قبل را جبران خواهیم کرد.

او در واکنش به حرف سعید فتاحی، مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال مبنی بر این که مدیرعامل باشگاه استقلال با تقسیم‌بندی هواداران داربی به صورت ۹۰-۱۰ مخالفت کرده است، گفت: خیر من با این مساله مخالفت نکردم بلکه این تصمیم شورای تامین بود و در این شورا هیچ‌کس نظر موافق نداشت.

فتحی همچنین درباره درگذشت مجید غلام‌نژاد و همین‌طور مطالبات او از باشگاه استقلال گفت: او بازیکن بسیار خوب و خوش‌اخلاق و قابل احترام برای ماست. روحش شاد باشد. من از طرف خودم و باشگاه به خانواده بزرگوارشان و همسرش تسلیت می‌گویم. امیدوارم تا بازیکنان در قید حیات هستند قدردان آنها باشیم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه