زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » پیروزی شیرین سرخ پوشان پایتخت در دقیقه 90 دیدار با سپیدرود رشت
تاریخ انتشار : 2018/09/23 - 21:58
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 17951
 425 بازدید

پیروزی شیرین سرخ پوشان پایتخت در دقیقه 90 دیدار با سپیدرود رشت

سرخ پوشان پایتخت که یکی از تعقیب‌کنندگان پدیده در صدر جدول بود از تساوی این تیم نهایت استفاده را برد و با پیروزی در دقایق آخر برابر سپیدرود به یک قدمی صدر رسید.

پیروزی شیرین سرخ پوشان پایتخت در دقیقه 90 دیدار با سپیدرود رشت

روز سوم از هفته هفتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه با دیدار سرخ پوشان پایتخت و سپیدرود در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. آدام همتی در دقیقه ۹۰ برای پرسپولیس گل زد.
سرخ پوشان پایتخت که باید روز ۵ مهرماه دربی تهران را برابر استقلال برگزار کنند، در این دیدار با ترکیبی نسبتا متفاوت به میدان رفتند. برانکو برای این بازی حسین ماهینی را به علت مصدومیت جزیی روی نیمکت قرار داده بود و کمال کامیابی نیا نیز که در خطر محرومیت از دیدار برابر استقلال بود، روی نیمکت نشست.
با این حال پرسپولیس بازی را تهاجمی شروع کردند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند. در دقیقه ۲۰ یکی از این حملات تا نزدیکی باز کردن دروازه سپیدرود پیش رفت اما ضربه پشت پای منشا از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.
در دقیقه ۳۱ سرخپوشان یک فرصت دیگر برای باز کردن دروازه حریف شمالی خود داشتند اما شوت عالیشاه در شلوغی محوطه جریمه به مدافعان حریف برخورد و به داخل زمین برگشت.
در دقایق پایانی هم سرخ پوشان پایتخت  به حملات خود ادامه دادند اما این حملات تا پشت محوطه جریمه شکل تاثیرگذاری داشت اما درون محوطه منجر به خلق موقعیت خطرناک نشد تا در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
سرخ پوشان پایتخت در نیمه دوم حملات بیشتری داشتند و صاحب موقعیت های زیادی هم شدند که در چند موقعیت نتوانستند از این فرصت ها برای رسیدن به گل بهره ببرند. در دقیقه ۷۷ این دیدار پاس عرضی علیپور در دهانه دروازه به منشا نرسید تا یک فرصت مطلوب گلزنی از دست برود.
در دقایق پایانی برانکو دست به تعویض زد و آدام همتی به جای عالیشاه وارد زمین شد تا شاید سرخپوشان بتوانند به گل برتری دست پیدا کنند. شاگردان برانکو این دقایق را در حالی سپری کردند که می دانستند پدیده برابر تراکتورسازی به تساوی رسیده و شانس زیادی دارند تا فاصله را به حداقل برسانند.
در دقیقه ۸۳ علیپور یک فرصت ایده آل دیگر برای گلزنی داشت که چرخش او درون محوطه جریمه و ضربه ای که به سمت دروازه زد را ملکی گلر سپیدرود با پا برگرداند تا سرخ ها همچنان در حسرت رسیدن به گل بمانند.
در دقیقه ۹۰ سرخ پوشان پایتخت که فشار حمله اش روی دروازه حریف را زیاد کرده بود در یک رفت و برگشت توسط آدام همتی به گل برتری رسید. این گل روی شوت زیبا و دیدنی همتی به ثمر رسید تا سرخپوشان در شروع وقت های اضافه به گل سه امتیازی و ارزشمند دست پیدا کنند./


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه