زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » نساجی صفر – صفر استقلال
تاریخ انتشار : 2018/09/22 - 21:48
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 17783
 328 بازدید

نساجی صفر – صفر استقلال

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نساجی صفر – صفر استقلال

در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر تیم های نساجی مازندران و استقلال تهران در قائمشهر به مصاف هم رفتند و بازی دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل همراه شد. هر دو تیم بازی را در شرایط آغاز کردند که بیشتر در تلاش برای شناخت همدیگر بودند. تیم جواد نکونام مالکیت بازی را به استقلال داده بود و سعی داشت از ضدحمله ها استفاده کند. یکی از قابل توجه ترین نکات نیمه اول اعتراضات هر دو مربی یعنی شفر و نکونام به داور بازی بود. حتی در دقایقی از بازی تماشاگران حاضر در ورزشگاه کمی جو را مشتنج کردند و این اتفاق باعث شد زرگر داور بازی دیدار را برای دقایقی متوقف کند. البته که این اتفاق موجب رخ دادن درگیری خاصی نشد. نیمه اول بازی دو تیم در شرایطی صفر – صفر شد که می توان گفت هر دو تیم موقعیتی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند.

در آغاز نیمه دوم جلوتر از اینکه تیم ها اولین اتفاق مهم بازی را رقم بزنند، درگیری لفظی نکونام و شفر مهم ترین اتفاق بازی بود. نکو نسبت به دخالت شفر در کار نیمکت تیمش اعتراض داشت و این درگیری مدت زیادی طول نکشید. در ادامه بازی سرمربی نساجی مهاجم خودش یعنی عباس زاده را از روی نیمکت بلند کرد و به زمین آورد. در سمت مقابل شفر با حضور الحاجی گرو تیمش را هجومی تر کرد. اما هیچکدام از حملات آبی ها برای کسب سه امتیاز کافی نبود تا شفر و یارانش با نتیجه تساوی به سراغ دربی روز پنجشنبه بروند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه