زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تهران شناور شد
تاریخ انتشار : 2018/09/22 - 21:41
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 17777
 215 بازدید

ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تهران شناور شد

با اجرای طرح ساعت کاری شناور در دو هفته نخست مهرماه تاخیر کارمندان دستگاه‌های دولتی تا ساعت ۹ برای رساندن فرزندان به مدارس، مجاز قلمداد خواهد شد.

ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تهران شناور شد

سید ضیاءالدین صبوری   سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به بخشنامه ریاست جمهوری درخصوص شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی گفت: در این بخشنامه آمده است با توجه به آغاز سال تحصیلی و در جهت مدیریت سفر‌های شهری و کاهش حجم ترافیک در معابر و شریان‌های اصلی، به دستگاه‌های اجرایی دولتی و بانک‌ها از اول تا ۱۵ مهر ماه یعنی به مدت دو هفته اجازه داده شده در صورتی که کارمندان برای رساندن فرزندان خود به مدرسه و مراکز تحصیلی تا ساعت ۹ صبح تاخیر داشتند، این تاخیر والدین مجاز قلمداد شود.

وی افزود: در این بخشنامه اضافه شده است که در صورت لزوم، دستگاه‌های دولتی می‌توانند این تاخیر را به عنوان مرخصی قلمداد کنند و ساعت کاری شناور را اجرا نمایند.

صبوری تاکید کرد: این بخشنامه ساعت کاری شناور شامل بانک‌ها، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی شهر تهران می‌شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه