زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » امدادرسانی به ۹ استان متأثر از سیل و طوفان / اسکان اضطراری ۷۹ نفر
تاریخ انتشار : 2018/09/20 - 13:08
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 17339
 269 بازدید

از سوی نیروهای هلال احمر صورت گرفت

امدادرسانی به ۹ استان متأثر از سیل و طوفان / اسکان اضطراری ۷۹ نفر

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۲۱شهر و روستا خبر داد.

امدادرسانی به ۹ استان متأثر از سیل و طوفان / اسکان اضطراری ۷۹ نفر

سید مصطفی مرتضوی با اشاره به اینکه طی دو روز (۲۸ و ۲۹شهریور) ۹استان متاثر از سیل و طوفان بودند، گفت:در این دو روز استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، گلستان، مازندران و همدان از شرایط جوی نامساعدی برخوردار بودند که در همین راستا به ۴۴۸ نفر در ۲۱ شهر و روستا خدمات امدادی و درمانی ارائه شد.

وی افزود: به علت وقوع سیل در برخی مناطق تخلیه آب از ۱۷ واحد منزل مسکونی انجام شد و برای ۷۹نفر از هموطنان نیز اسکان اضطراری فراهم شد. همچنین ۱۵ دستگاه چادر و ۶۳۵ کیلوگرم نایلون در محل‌های حادثه دیده توزیع شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات درمانی به حادثه دیدگان گفت: دو نفر از این افراد تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و یک نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافت. همچنین متاسفانه یک مرد ۶۰ساله نیز در روستای ارمیان شهرستان شاهرود جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: امداد رسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه