زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » ذوالقدر: می‌توان نشست مجمع عمومی سازمان ملل را به جلسه مواخذه آمریکا تبدیل کرد
تاریخ انتشار : 2018/09/18 - 13:48
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 17053
 197 بازدید

ذوالقدر: می‌توان نشست مجمع عمومی سازمان ملل را به جلسه مواخذه آمریکا تبدیل کرد

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حضور رییس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی استثنایی برای بیان صریح مواضع جمهوری اسلامی ایران است.

ذوالقدر: می‌توان نشست مجمع عمومی سازمان ملل را به جلسه مواخذه آمریکا تبدیل کرد

سیده فاطمه ذوالقدر گفت: با توجه به اهمیت رسانه‌ای نشست مجمع عمومی سازمان ملل و بیمی که آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران دارند، حضور رییس‌جمهور کشورمان در این نشست یک فرصت استثنایی در اختیار ایران قرار خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دکتر روحانی از طریق تریبون مهم‌ترین نهاد بین‌المللی، مواضع کشورمان را به صورت صریح و شفاف بیان خواهد کرد. علاوه بر آن در نشست‌های حاشیه‌ای که با رسانه‌های جهان خواهند داشت به صورت مستقیم و مستدل، حقانیت مطالبات و خواسته های ایران را مطرح و فضای رسانه‌ای جهانی را هرچه بیشتر علیه سیاست‌های مخرب و یک طرفه ترامپ تهییج خواهد کرد تا نوک پیکان اتهامات، به طرف دولت ایالات متحده آمریکا و شخص ترامپ باز گردانده شود.

وی یادآور شد: مواضع کشورمان به لحاظ حقوقی، منطقی، بین‌المللی و اخلاقی نسبت به مواضع دولت‌ ترامپ قوی‌تر است. بنابراین می‌توان با درایت و به بهترین شکل نشست مجمع عمومی سازمان ملل را به یک صحنه پیروزی دیپلماتیک و حتی به جلسه مواخذه آمریکا تبدیل کرد آن هم در شرایطی که مردم این کشور در آستانه انتخابات کنگره، مترصد انتقاد از ترامپ هستند.


برچسب ها :
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه