زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۵
» بین الملل » ناپدیدشدن هواپیمای نظامی روسیه با 14سرنشین در آسمان لاذقیه
تاریخ انتشار : 2018/09/18 - 10:36
 کد خبر: 16933
 243 بازدید

ناپدیدشدن هواپیمای نظامی روسیه با 14سرنشین در آسمان لاذقیه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای نظامی این کشور حامل 14 سرباز در سواحل سوریه در نزدیکی پایگاه حمیمیم در حین حملات موشکی به لاذقیه از صفحه رادار محو شد.

ناپدیدشدن هواپیمای نظامی روسیه با 14سرنشین در آسمان لاذقیه

به گزارش روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک هواپیمای نظامی این کشور (IL-20) در نزدیکی پایگاه حمیمیم در سوریه از صفحه رادار ناپدید شده است. وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که این هواپیمای نظامی 14 سرنشین داشته است که از سرنوشت آن خبری نیست.روسیه میگوید که ساعت 23 به وقت مسکو ما ارتباط رادیویی خود را با این هواپیما را بر روی سواحل سوریه در مدیترانه از دست دادیم. این هواپیما در مسیر بازگشت به پایگاه حمیمیم بوده و 35 کیلومتر با مرز خاکی سوریه فاصله داشته است. وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که این هواپیما در خلال حملات موشکی 4 جنگنده اسرائیلی که به مراکزی در لاذقیه تجاوز کرده بودند از صفحه رادار ناپدید شده است.

وزارت دفاع روسیه افزود: رادارهای ما شلیک چند فروند موشک از روی ناوچه فرانسوی (اوورن) را ضبط کرده است. پیش از این رسانه های سوری از حمله موشکی از طریق هوا و دریا به چند مرکز نظامی در استان لاذقیه خبر داده بودند. روسیه میگوید که جستجو برای یافتن اثری از این هواپیمای نظامی در جریان است.

مسکو همچنین درباره حمله موشکی به لاذقیه گفته است که 4 جنگنده اسرائیلی را در حملات موشکی به این منطقه شناسایی کرده است. یک مسئول آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفته که شاید پدافند هوایی سوریه اشتباهی هواپیمایی مفقود شده روسیه را هدف قرار داده باشد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه