زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» بین الملل » درخواست ترامپ برای رای ندادن به دموکرات ها
تاریخ انتشار : 2018/09/17 - 10:12
 کد خبر: 16604
 363 بازدید

درخواست ترامپ برای رای ندادن به دموکرات ها

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با تقدیر از عملکرد اقتصادی دولتش، درباره پیامد‌های بازگشت دموکرات‌ها به قدرت هشدار داد.

درخواست ترامپ برای رای ندادن به دموکرات ها

او در پیام‌هایی در صفحه توییتر خود نوشت: بهترین آمار و ارقام اقتصادی در چند دهه رقم خورده است، اگر دموکرات‌ها کنترل اوضاع را به دست بگیرند باید با ثروت‌های تازه بدست آورده خداحافظی کنید. اشتیاق مصرف‌کنندگان به بالاترین سطح در هفده سال گذشته رسیده است. این آمار در سال 2015 در سالی که اوباما رئیس جمهور آمریکا بود به 11 درصد سقوط کرد و از زمان انتخابات و پیروزی ترامپ در انتخابات این رقم به 16 درصد افزایش یافت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که در پشت میز کارش در کاخ سفید نشسته است، اعلام کرد که توافقنامه تجارت دوجانبه با مکزیک را جایگزین توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی می‌کند

رئیس جمهور آمریکا همچنین در پیام دیگری روز استقلال مکزیک را به این کشور تبریک گفت و نوشت: به همه دوستان مکزیکی‌مان روز ملی استقلال شان را تبریک می‌گویم. ما باهم کار‌های بزرگی انجام می‌دهیم.

این در حالی است که ترامپ قصد دارد در مرز مکزیک و آمریکا دیواری نژادپرستانه احداث کند که با آن مانع از ورود پناهجویان به آمریکا شود و از مکزیکو سیتی خواسته است پول ساخت این دیوار را بدهد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه