زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۹
» اجتماعی » چه پیمانکارانی در لیست سیاه شهرداری تهران قرار می‌گیرند؟
تاریخ انتشار : 2024/01/27 - 12:02
 کد خبر: 165971
 32 بازدید

چه پیمانکارانی در لیست سیاه شهرداری تهران قرار می‌گیرند؟

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیمانکارانی که با وجود اخطار و جریمه به دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه HSE عمل نکنند باید در لیست سیاه شهرداری تهران قرار بگیرند.

چه پیمانکارانی در لیست سیاه شهرداری تهران قرار می‌گیرند؟

به گزارش ایسنا، مهدی بابایی با اشاره به اهمیت HSE در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اظهار کرد: دستورالعمل‌های مربوط به هر پیمان در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری در حال بررسی برای بروزرسانی است؛ قرارداد اصلی ابلاغ شده اما مابقی دستورالعمل‌ها در حال ارزیابی است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه از جمله برنامه‌های آینده ما استقرار مسئولان HSE در نواحی است، یادآور شد: امیدواریم استقرار مسئولان سریع تر اجرایی شود و به عنوان یک ارکان عملکردی مورد توجه قرار بگیرد و صرفاً جایگاه تشریفاتی نداشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: باید در حوزه HSE شرایط به گونه‌ای در نظر گرفته شود که در صورتی‌ که یک پیمانکار به دستورالعمل‌های ابلاغی عمل نکرد، اخطار بگیرد و جریمه شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: پیمانکارانی که با وجود اخطار و جریمه به دستورالعمل‌های ابلاغی HSE عمل نکنند باید در لیست سیاه شهرداری تهران قرار بگیرند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه