زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » بانک‌ پاسارگاد از کشتی‌گیران مدال‌آور در بازی‌های آسیایی 2018 تقدیر کرد
تاریخ انتشار : 2018/09/16 - 17:12
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 16493
 245 بازدید

بانک‌ پاسارگاد از کشتی‌گیران مدال‌آور در بازی‌های آسیایی 2018 تقدیر کرد

بانک‌پاسارگاد به‌عنوان تنها حامی ورزش کشتی کشور، از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات آسیایی 2018 تقدیر کرد.

بانک‌ پاسارگاد از کشتی‌گیران مدال‌آور در بازی‌های آسیایی 2018 تقدیر کرد

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ پاسارگاد ، طی مراسمی در خانه کشتی عبدالله موحد و با حضور رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد ، جمعی از مدیران فدراسیون و بانک، کشتی‌گیران و کادر فنی، از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی 2018 با اهدای جوایز نقدی و لوح یادبود، قدردانی شد.

رییس فدراسیون کشتی: خانواده‌ی بزرگ بانک‌ پاسارگاد ، حامی کشتی کشور در روزهای سخت

بر اساس این خبر، در این مراسم رسول خادم ضمن قدردانی از دکتر قاسمی و سایر مدیران بانک‌ پاسارگاد به‌عنوان حامیان صمیمی ورزش ملی کشور گفت: بنده به عنوان مسئول فدراسیون کشتی گواهی می‌دهم در روزگار سخت و پرفراز و نشیبی که خانواده کشتی تجربه کرده‌است، به‌ویژه در روزهای اخیر، خانواده بزرگ بانک‌ پاسارگاد که با وجود جمع عظیمی از مردم عزیزمان یک خانواده چند میلیونی است، لحظه به لحظه کنار کشتی بودند و حمایت خود را از ورزش ملی کشور دریغ نکردند. از طرف جامعه کشتی از این حمایت صمیمانه و خالصانه کمال تشکر را دارم.

مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد : کشتی، بخش مهمی از فرهنگ و تاریخ ملی ما است

دکتر قاسمی مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد نیز با بیان اینکه افتخار مجموعه بانک‌ پاسارگاد این است که از کشتی به عنوان ورزش ملی ایران حمایت می‌کند، خطاب به قهرمانان کشتی گفت: من به‌عنوان یک شهروند و عضوی کوچک از جامعه پرافتخار ایران اسلامی، وقتی شما به قهرمانی می‌رسید و پرچم ملی ایران را به دوش می‌کشید، در برابر این بزرگی تعظیم می‌کنم و به‌خاطر این عظمتی که شما خلق می‌کنید به درگاه خداوند بزرگ شکرگزار هستم. وی ادامه داد: شما می‌دانید که دعای 82 میلیون نفر ایرانی و آنهایی که در سطح دنیا به جمهوری‌اسلامی دل داده‌اند، پشتوانه‌ی توفیقات شما است. این نعمت بزرگی است که خداوند به شما داده‌است تا بتوانید ایران و ایرانی را سرافراز کنید. دکتر قاسمی افزود: آنچه که بانک‌ پاسارگاد برای ورزش کشتی کشور انجام داده‌است، از روی عشق، علاقه و احساس مسئولیت بوده‌است. یکی از مهم‌ترین بحث‌های ما در این بانک، مسئولیت فرهنگی است و شما بخش مهمی از فرهنگ و تاریخ ملی ما هستید. کشتی در ورزش جهان، با نام ایران شناخته شده‌است.

مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد خاطرنشان کرد: بانک‌ پاسارگاد در حدود 7.5 میلیون نفر ذی‌نفع، اعم از سهامدار و سپرده‌گذار دارد. علاوه بر این، در گروه مالی پاسارگاد در حدود 350 هزار نفر مشغول به کار هستند. تنها در شرکت بیمه پاسارگاد، 45 هزار نفر اشتغال ایجاد شده‌است. قهرمانان کشتی کشور در چنین خانواده‌ی بزرگی جایگاهی ویژه دارند.

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از آکادمی کشتی که توسط بانک‌پاسارگاد در حال احداث است، این قول را به قهرمانان تیم ملی کشتی کشور داد که پاداشی بیشتر از دوره قبل از سوی این بانک‌ به مدال‌آوران کشتی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ اهدا شود.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد در این مراسم به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی ایران که در بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال طلا شده‌بودند، هر کدام مبلغ یکصد و بیست میلیون تومان، به ۳ مدال‌آور برنز کشتی آزاد و فرنگی ایران در این بازی‌ها، هر کدام مبلغ پنجاه میلیون تومان و به هر یک از مربیان تیم مبلغ 80 میلیون تومان اهدا کرد. به اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی نیز جوایزی اهدا شد.

همچنین احد پازاج مدیر تیم ملی کشتی فرنگی به نمایندگی از فدراسیون کشتی و کشتی‌گیران با اهدای مدال و تندیس از تنها حامی مالی کشتی کشور تقدیر کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه