زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در استان‌های البرز و گلستان
تاریخ انتشار : 2018/09/16 - 16:58
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 16470
 151 بازدید

کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در استان‌های البرز و گلستان

بانک آینده در سال ۱۳۹۶، به‌منظور مشارکت فعالانه در افزایش تولید کالاهای داخلی و ایجاد اشتغال، کلیه شعب خود در سراسر کشور را مکلف نمود تا در جهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز به تولیدکنندگان به ویژه خُرد و متوسط، فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

کسب رتبه نخست توسط بانک آینده در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در استان‌های البرز و گلستان

بانک آینده، علاوه بر بنگاه‌هایی که از طریق کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استانی به بانک معرفی می‌شدند؛ تلاش کرد؛ با بازاریابی مستقیم، واجدان شرایط دریافت تسهیلات تولیدی در استان‌های مختلف را نیز شناسایی و در تأمین مالی آنان، مشارکت نماید. اعطای تسهیلات به این تولیدکنندگان که در صدد راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط بودند؛ با شرایط ساده و با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، در سریع‌ترین زمان ممکن، صورت گرفته است.
براساس گزارشات مأخوذه از سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک آینده در سال ۱۳۹۶، موفق شد؛ در استان‌های البرز و گلستان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات مستقیم، از محل منابع داخلی خود، به واحدهای کوچک و متوسط را از آن خود نماید. تسهیلات پرداختی به واحدهای مذکور در استان‌ البرز، به مبلغ بیش از ۱.۶۶۸ (یک هزار و ششصد و شصت و هشت) میلیارد ریال و در استان گلستان، به مبلغ ۱.۵۵۵ (یک هزار و پانصد و پنجاه و پنج) میلیارد ريال بالغ شده و پرداخت تسهیلات در استان تهران نیز به میزان ۵.۶۸۷ (پنج هزار و ششصد و هشتاد و هفت) میلیارد ریال بوده که در این استان، بانک آینده به رتبه دوم پرداخت بین بانک‌ها، دست یافته است.
بانک آینده افتخار دارد؛ در سال ۱۳۹۶، تعداد ۲۶۳ بنگاه کوچک و متوسط را با رقمی بالغ بر ۱۰.۸۱۷ (ده هزار و هشتصد و هفده) میلیارد ریال، در ۲۰ (بیست) استان کشور تأمین مالی نموده و براساس ارزیابی وزارت کشور، رتبه نخست در بین بانک‌های خصوصی را کسب کرده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه