زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بین الملل » خنثی سازی طرح تروریستی برای حمله به کاروان حسینی توسط الحشد الشعبی
تاریخ انتشار : 2018/09/16 - 15:48
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 16432
 226 بازدید

خنثی سازی طرح تروریستی برای حمله به کاروان حسینی توسط الحشد الشعبی

نیروهای الحشد الشعبی امروز طرح تروریستی برای حمله به کاروان حسینی در شمال شهرستان «المقدادیه» استان دیاله را ناکام گذاشتند.

خنثی سازی طرح تروریستی برای حمله به کاروان حسینی توسط الحشد الشعبی

به گزارش تدبیر تازه نیوز، نیروهای داوطلب مردمی عراق(الحشد الشعبی) روز شنبه یک طرح و برنامه تروریستی را در شمال شهرستان المقدادیه استان دیاله واقع در شرق این کشور خنثی کردند.

به گزارش پایگاه خبری الحشد، لشکر ۲۴ الحشد الشعبی امروز با انجام عملیات «عاشورا» باندهای تروریستی که سعی در حمله به کاروان‌های حسینی را داشتند، متلاشی کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی الحشد افزود: در این عملیات، باندی متلاشی شد که برای هدف قرار دادن مجالس عزاداری و کاروان‌های حسینی در شمال المقدادیه برنامه ریزی کرده بودند.

بر اساس این گزارش، در عملیات روز شنبه نیروهای الحشد الشعبی در دیاله، هشت بمب نیز کشف شده است.

نیروهای امنیتی عراق در آستانه نزدیک شدن ماه محرم موفق شدند با عملیات‌های پیشگیرانه، چند مورد نفوذ عناصر داعش را که قصد ایجاد ناامنی در کربلا در ایام عاشوراء داشتند، خنثی کنند و تاکنون چند متهم به عملیات تروریستی و خرابکاری در این استان دستگیر شده‌اند.

در همین راستا، «احمد الزینی» رئیس پلیس کربلا اعلام کرده است که 30 هزار نیروی امنیتی برای طرح ویژه امنیت کربلا در ایام محرم بسیج شده‌اند.

گروه مقاومت اسلامی «النجباء» نیز در بیانیه ای اعلام کرده است که نیروهای الحشد الشعبی و گروه های مقاومت اسلامی همانند سال‌های گذشته در کنار دیگر نیروهای امنیتی عراق درطرح ویژه امنیت کربلا در ایام دهه محرم مشارکت دارند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه