زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۹
» صنعت،معدن و تجارت » برگزاری موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالانه در توسعه پترو ایران
تاریخ انتشار : 2023/12/03 - 11:18
 کد خبر: 163876
 21 بازدید

برگزاری موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالانه در توسعه پترو ایران

مميزي مراقبتي نوبت دوم سيستم مديريت يكپارچه و مميزي صدور گواهينامه دو استاندارد جديد در شركت توسعه پترو ايران با موفقيت برگزار شد.

برگزاری موفقیت آمیز ممیزی مراقبتی سالانه در توسعه پترو ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، احمد زندي نماينده مديريت عامل در سيستم‌هاي مديريتي، با اعلام این خبر، برگزاری ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم مدیریت يكپارچه مبتنی بر استاندارهایISO9001:2015 ،ISO 29001:2020 ، ISO 14001:2015 و ISO 45001: 2018 و همچنين مميزي صدور گواهينامه دو استانداردجديد در قالب سيستم مديريت پروژه مبتني بر استاندارد ISO 21502:2020 و سيستم مديريت ريسك مبتني بر خطوط راهنماي ISO 31000:2018 را موفقیت آمیز دانست.

وی افزود: اين نوبت از مميزي نيز به مانند دو دوره گذشته در شرکت توسعه پتروایران توسط نهاد صدور گواهینامه پایش و ارزیابی انطباق ایران (توف نورد ایران سابق) – همکار انحصاری شرکت توف آستریا در ایران در دو روز متوالي، در تاریخ 16 الي 17 آبان ماه 1402 و مجموع 8 نفر روز، انجام شد.

مديريت كنترل و تضمين كيفيت شرکت توسعه پتروایران ادامه داد: در این مرحله تمرکز بر سوابق اجرایی فرآیندهای سازمانی، پایش میزان تحقق و پیشرفت پروژه های بهبود، رفع عدم انطباقهای اعلام شده در ممیزی قبلی و صحه گذاری فرآیندها، روش هاي اجرايي و دستورالعمل‌هاي تدوين شده مرتبط با دو استاندارد جديد سازمان صورت گرفت که در این راستا تمامی کارکنان، روسا و مدیران واحدهای ستادی و سايت پروژه بينك براساس روش نمونه گیری مورد مصاحبه و ممیزی قرار گرفتند.

زندي تصریح کرد: در جلسه اختتاميه اين نوبت از ممیزی، ضمن ارائه گزارش جامعی از روند استقرار و اجرای نظام‌هاي سيستم مدیریت، یافته های ممیزی شامل نقاط قوت و فرصت‌های بهبود که توسط نهاد صدور گواهینامه شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفته بود، در حضور مديران واحدهاي مختلف سازمان، قرائت گرديد و در انتهای اين جلسه بنا به اعلام سر‌ممیز به نمايندگي از تيم مميزي، این نوبت از ممیزی بدون ثبت هیچگونه عدم انطباق در گزارش ممیزی خاتمه یافت.

وی در پایان از حمایت های سرپرست شرکت پتروایران و همکاران مرتبط با تمدید گواهینامه های قبلي و صدور گواهينامه هاي جديد شرکت را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه