زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۹
» اجتماعی » گام شهرداری برای تخصیص بودجه به پروژه‌ها با طرح «من شهردارم»/ ثبت پیشنهادات تهرانی‌ها در سامانه
تاریخ انتشار : 2023/12/02 - 11:12
 کد خبر: 163857
 39 بازدید

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد

گام شهرداری برای تخصیص بودجه به پروژه‌ها با طرح «من شهردارم»/ ثبت پیشنهادات تهرانی‌ها در سامانه

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با «طرح من شهردارم» در راستای پیاده سازی بودجه ریزی پروژه های شهری گام برداشته است.

گام شهرداری برای تخصیص بودجه به پروژه‌ها با طرح «من شهردارم»/ ثبت پیشنهادات تهرانی‌ها در سامانه

به گزارش ایسنا، امیر شهرابی در آیین آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم» که امروز (شنبه) در قالب هشتاد و چهارمین پویش امید و افتخار باحضور جمعی از شهرداران مناطق و مدیران سازمان و شرکتهای وابسته به شهرداری و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در سالن همایش برج میلاد برگزار شد، گفت: شهرداری تهران به عنوان اولین سازمان و مجموعه در سال ۱۴۰۱ با اجرای طرح موفق «من شهردارم» در راستای پیاده سازی بودجه ریزی گام برداشت.

وی افزود: در قالب طرح «من شهردارم» از شهروندان سوال می شود که چه پروژه ای را دوست دارند در سطح شهر تهران اجرا شود و شهرداری بر همین اساس برنامه های خود را اجرا می کند.

شهرابی با اشاره به تفاوت های دومین دوره من شهردارم و نخستین دوره این طرح گفت: در قالب دومین دوره «من شهردارم» این فرصت داده می شود تا پیشنهادات خود را در موضوعات شهری در سامانه «من شهردارم» ثبت و ضبط کنند که البته این سامانه از ۱۵ مهرماه امسال با حضور شهردار تهران آغاز به کار کرده و تاکنون بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ پیشنهاد در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: اجرای موفق «من شهردارم» منوط به همکاری و همراهی همکارانمان در مجموعه شهرداری تهران بوده و ان‌شاءالله این همراهی و همکاری در دومین دوره طرح من شهردارم ادامه خواهد داشت و این را در سطح بالاتری اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران تاکید کرد: در قالب دومین دوره طرح «من شهردارم» هم به لحاظ پروژه ای و هم ریالی تغییراتی نسبت به نخستین دوره آن خواهیم داشت و شرایط بهتری را در سال جاری رقم خواهیم زد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه