زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۸
» اجتماعی » انتخاب ۱۶ موسسه حسابرس برای بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲
تاریخ انتشار : 2023/11/28 - 13:16
 کد خبر: 163703
 37 بازدید

درصحن شورای شهر صورت گرفت

انتخاب ۱۶ موسسه حسابرس برای بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲

اعضای شورای شهر تهران با رأی مثبت خود ۱۶ موسسه حسابرسی را برای بررسی گزارش مالی شهرداری تهران و سازمان‌های تابع در سال ۱۴۰۲ انتخاب کردند.

انتخاب ۱۶ موسسه حسابرس برای بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی طرح «تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن»  را روی میز بررسی خود قرار دادند و محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه بر اساس مصوبات قانونی، شورای شهر تهران باید واحدهای شهرداری را مورد حسابرسی قرار دهد، گفت: با کمک دوستان  حسابرسی از شهرداری تهران و مجموعه‌های تابع به‌روز شده است و تا پایان سال نیز گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۱ را بررسی و تصویب می‌کنیم.

وی گفت: اوایل شهریورماه امسال طی فراخوانی از طریق روزنامه همشهری  همچون سنوات گذشته تقاضا کردیم که مؤسسات حسابرسی می توانند اعلام آمادگی کنند که ۲۲ مؤسسه آمادگی خود را اعلام کردند و سوابق آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برخی مؤسسات پیش از این نیز حسابرسی انجام داده بودند که عملکرد آنها مورد تأیید نبود و ۲ مؤسسه نیز خارج از تهران بودند و نهایتا ۱۶ مؤسسه مورد بررسی قرار گرفتند، گفت: سال گذشته ۷ مؤسسه خواستار حسابرسی بودند که به ۱۵ مؤسسه افزایش یافت و در سال جاری نیز تعداد مؤسسات به ۱۶ واحد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح «تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن، به  ۱۶ مؤسسه حسابرسی با رأی مثبت خود، رأی دادند تا بر این اساس این ۱۶ موسسه عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته را انجام دهند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه