زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۹
» اجتماعی » لزوم استفاده از ظرفیت شبکه‌ای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای تولید کتاب
تاریخ انتشار : 2023/11/14 - 11:53
 کد خبر: 163158
 50 بازدید

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت شبکه‌ای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای تولید کتاب

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بکار گیری ظرفیت شبکه ای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای تولید کتاب تأکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت شبکه‌ای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای تولید کتاب

به گزارش ایسنا، میثم مظفر در یکصد و نود و دومین جلسه شورا با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری ظرفیت شبکه ای بی نظیری دارد که باید در حوزه تولید کتاب از آن استفاده کند، گفت: این سازمان حتی می تواند نوعی برندسازی در حوزه کودک داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران باید به حوزه اقتصاد کتاب هم ورود پیدا کند، یادآور شد: ما صرفاً نباید قرائت خانه داشته باشیم؛ هنوز فضای راهبردی برای کتابخانه ها وجود ندارد و باید این راهبردها را برای کتابخانه ها تعریف کنیم.

میثم مظفر در بخش دیگری از این جلسه با بیان اینکه پروژه فرهنگی و ورزشی بلورسازی در منطقه ۱۷ بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار دارد، اظهار کرد: این طرح برای دومین سال در بودجه آمده و میزان پیشرفت فیزیکی آن صفر است و الزامی است که شهرداری تهران سریع تر اقدام کند.

وی افزود: مهمترین ملاک برای بررسی عملکرد شهرداری، در تحقق بودجه و اجرای پروژه هاست. این طرح ۱۷ میلیارد تومان بودجه را فریز کرده و توجیحی ندارد. لذا تذکر می دهم این پروژه هرچه سریعتر آغاز شود.

مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه در دوره ششم با شورایی مواجه هستیم که نیمی از اعضا تجربه حضور مؤثر در حوزه فرهنگی داشته اند، تصریح کرد: بدون توجه به حوزه فرهنگ، نمی توان از کتاب سخن گفت. حوزه فرهنگ جزء حوزه های مظلوم کشور به شمار می رود و کمترین میزان حضور در شورا را همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی دارند و کمتر فرصتی پیش می آید که گزارش اقدامات این حوزه در شورا ارائه شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران معاونت عریض و طویلی به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی دارد که حضور پررنگی در تمامی سطوح دارد، یادآور شد: عنصری همچون زمین بازی در پارک ها چه نسبتی با کتاب دارد؟ تقاضای ما این است فصلی که باز شده مغتنم بشماریم و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را برای یکبار تعیین تکلیف کنیم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه