زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۳/۱
» بانک و بیمه » ✅ امضای شش تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳
تاریخ انتشار : 2023/11/11 - 14:32
 کد خبر: 163024
 73 بازدید

✅ امضای شش تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳

  🟨 بانک سینا با حضور و مشارکت فعال در نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳، با هدف تأمین مالی و سرمایه‌گذاری پروژه‌های […]

✅ امضای شش تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳

 

🟨 بانک سینا با حضور و مشارکت فعال در نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳، با هدف تأمین مالی و سرمایه‌گذاری پروژه‌های اقتصادی، شش تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

🟦 به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک با رویکرد توسعه سرمایه‌گذاری، استفاده از ظرفیت‌های مشترک بازار پول و سرمایه و… در دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در کیش، تفاهم‌نامه‌های همکاری را با فعّالان بنگاه‌های اقتصادی، مؤسسات و گروه‌های مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری امضا کرد.

🟨 بر اساس این گزارش، بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳، با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود از طریق ارائه خدمات مالی و اعتباری نظیر صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها، اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری در طرح‌های مرتبط با حوزه‌های عملکردی شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، با «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت» تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

🟦 از دیگر ظرفیت‌های ناشی از انعقاد این تفاهم‌نامه می‌توان به ارائه خدمات مالی و بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان، پذیرش ضمانت‌نامه‌های تسهیلات اعطایی و … اشاره کرد.

🟨 در ادامه، همراه اول و بانک سینا در راستای هم‌افزایی و استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مخاطبان هر دو مجموعه، با یکدیگر تفاهم کردند.

🟦 بر مبنای این تفاهم مشترک، تعاملات دو مجموعه در حوزه خدمات مالی و بانکی با رویکرد دیجیتال توسعه می‌یابد تا با استفاده از ظرفیت‌های طرفین، بر وسعت دایره خدمات بانکداری دیجیتال افزوده شود.

🟨 همچنین، با هدف خلق ارزش افزوده بیشتر به‌وسیله بهره‌مندی از امکان ارائه خدمات کارگزاری و تسویه روزانه وجوه بستانکاری مشتریان کارگزاری و فعاّلان این عرصه، تفاهم‌نامه‌ همکاری بانک سینا با دو شرکت‌ کارگزاری و سبدگردان نیز امضا شد.

🟦 علاوه بر این، بانک سینا در راستای ارائه خدمات ویژه مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری، با «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه صادرات و فناوری شریف» نیز تفاهم‌نامه‌ همکاری به امضا رساند تا از طریق ارائه خدمات متنوع در کنار اعطای تسهیلات مرتبط با فعالیت‌های این صندوق، به توسعه خدمات مالی و بانکی این صندوق کمک کند.

🟨 همچنین بانک سینا تفاهم‌نامه جامعی را نیز با منطقه آزاد کیش به امضا رسانده است.

🟦 در امضای این تفاهم‌نامه‌ها که برخی با حضور غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل و برخی توسط چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا امضا شدند، ابراز امیدواری شد تفاهم‌نامه‌های امضاشده، زمینه‌ توسعه فعالیت‌های بانک در حوزه سرمایه‌گذاری و تأمین مالی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مذکور را فرهم سازد.

🟨 بانک سینا در جریان امضای این تفاهم‌نامه‌ها اعلام آمادگی کرد شریک تجاری مطمئنی برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای صنایع مختلف کشور باشد.

🟦 گفتنی است دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کیش‌اینوکس ۲۰۲۳» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویدادهای اقتصادی کشور از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ آبان‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد و بانک سینا ضمن ارائه آخرین دستاوردها و ابزارهای نوین تأمین مالی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و برگزاری نشست‌های تخصصی، در این نمایشگاه حضور و مشارکت فعّال داشت.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه