زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» خبر داغ » دختر وزیر سابق بازداشت شد
تاریخ انتشار : 2018/09/15 - 21:55
 کد خبر: 16298
 258 بازدید

دختر وزیر سابق بازداشت شد

دادستان تهران با اشاره به پرونده دختر یکی از وزرای سابق، گفت: این پرونده در دادسرای اقتصادی تکمیل و متهم آن بازداشت شده است.

دختر وزیر سابق بازداشت شد

عباس جعفری دولت آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه با پرونده‌های اخیر اقتصادی از برگزاری دو جلسه طی امروز در رابطه با شعب ویژه و همچنین خودروسازان خبر داد و گفت: در این جلسه خودروسازان در رابطه با مشکلات تامین ارز با توجه به افزایش قیمت ارز، تامین قطعات با توجه به اینکه برخی شرکت‌های قطعه سازی قطعات را تحویل نمی‌دهند، انبارکردن خودرو‌های مختلف که مکررا از رسانه‌ها پخش شده بود و همچنین قیمت خودرو مسائلی را بیان کردند.

دادستان تهران در رابطه با بحث نگهداری و دپوی خودرو‌ها نیز اظهار کرد: چندین گزارش از رسانه‌ها در این زمینه پخش شد و همچنین بر اساس گزارش پلیس مبنی بر شناسایی دو انبار بزرگ نگهداری خودرو، روز چهارشنبه گذشته یکی از معاونین خود را به این انبار‌ها اعزام کردم و مطابق بررسی‌ها مشخص شد که در هر دو انبار خودرو‌هایی که قطعات آن‌ها ناقص است، نگهداری می‌شود.
وی از رسانه‌ها و همه دستگاه‌ها خواست که به اعتماد مردم در این بخش آسیب نرسانند و ادامه داد: در جلسه امروز تاکید شد که خودروسازان حق ندارند خودروهایشان را انبار کنند به دلیل اینکه امروز مردم از رسانه‌ها می‌شنوند که این خودرو‌ها در انبار‌ها برای گرانفروشی دپو می‌شود
جعفری دولت آبادی در ادامه به مباحث مطروحه در بخش اول جلسه در مورد شعب ویژه اشاره کرد و گفت: در بخش اول جلسه گزارشی از دستگاه‌های ضابطین در حوزه‌های مختلف از جمله ارز و کاغذ ارائه شد.
وی با اشاره به کشف انبار کاغذ در اطراف تهران و تشکیل پرونده در این زمینه، افزود: اخیرا یکی از متهمان این پرونده دستگیر شد.
دادستان تهران خاطرنشان کرد: سه نفر از مقامات دستگاه‌های دولتی در ارتباط با پرونده‌های شعب ویژه، اخیرا و ظرف چند روز گذشته دستگیر شدند که با تکمیل تحقیقات در هفته‌های آینده اطلاع رسانی بیشتر صورت خواهد گرفت و این افراد بیشتر به حوزه ارز و مسائل مرتبط با کالا‌هایی که در پرونده‌‎های شرکت‌ها مطرح است، مربوط می‌شوند.
جعفری دولت آبادی ادامه داد: یکی از آن‌ها نیز مرتبط با بانک مرکزی بود که بعد از تحقیقات توضیح خواهیم داد.

وی با اشاره به پرونده دختر یکی از وزرای سابق، گفت: این پرونده در دادسرای اقتصادی تکمیل و متهم آن بازداشت شده است.
دادستان تهران با اشاره به رسیدگی قاطع به این پرونده، در پاسخ به ادعا‌های مطروحه مبنی بر اینکه فقط به پرونده‌های ضعفا رسیدگی می‌شود با رد و دفع این شبهه، گفت: دادستانی در تمام پرونده‌های مربوط به چهار حوزه خودرو، ارز، سکه و سایر پرونده‌های مطرح شده در شعب ویژه، خط قرمزی ندارد البته ممکن است به لحاظ محرمانه بودن تحقیقات و از بین نرفتن سرنخ‌ها در بیان آن تعجیل نکنیم.
وی در اطلاع رسانی در حوزه پرونده‌های قاچاق کالا نیز گفت: در حوزه قاچاق کالا متهمی حدود سه هفته پیش دستگیر شد که کالای زیادی از او کشف گردیده است که به لحاظ اینکه تحقیقات از بین نرود مشخصات وی را اعلام نمی‌کنیم، ولی به محض اینکه موانع رفع تحقیقات برطرف شود نام این فرد را اعلام خواهیم کرد.
دادستان تهران افزود: به چندین استان در مورد این متهم نیابت دادیم و امیدواریم این پرونده همانطور که خوب پیش می‌رود پیشرفت خوبی نیز داشته باشد و حدود ۱۱ مورد اعتراف به رشوه در این پرونده شده است.
جعفری دولت آبادی با تاکید بر اینکه در حوزه ارز طرف حساب ما فقط بانک مرکزی نیست، خطاب به همه دستگاه‌هایی که طبق قانون می‌توانند ارز در اختیار افراد و شرکت‌ها قرار دهند، اعلام کرد: اگر کسانی ارز بگیرند و در مسیر خودش هزینه نکنند یا در بازار آزاد بفروشند، در هر مرجعی که باشند حتما دادستانی ورود خواهد کرد کما اینکه در یک موردی ورود کرده و ۵۰۰ میلیون دلار در یک پروژه‌ای توقیف شده است.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه