زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » قاضی سراج : شهردار تهران باید پست خود را ترک کند
تاریخ انتشار : 2018/09/15 - 21:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 16292
 304 بازدید

قاضی سراج : شهردار تهران باید پست خود را ترک کند

قاضی سراج گفت: شهردار تهران هم به طور قطع مشمول اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می شود و باید پس از دو ماه محل خدمت خود را ترک کند .

قاضی سراج : شهردار تهران باید پست خود را ترک کند

قاضی  سراج در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما، افزود: بازنشستگان باید ظرف مدت 60 روز از تاریخ ابلاغ این قانون ، سمت وپست خدمت خود را ترک کنند و در غیر این صورت تصرف در اموال دولتی کردند و مجازات حبس دارند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره شهردار تهران نیز گفت: استثنایی در قانون منع بکارگیری بازنشستگان داشتیم که این استثنائات موسع بود و قانون جدید آن را مضیق کرده و آن را به سه چهار مورد تقلیل داده مانند وزراء، معاونان وزراء و استانداران .

قاضی  سراج  افزود : براساس قانون قبلی هم طرازان اینها می توانستند پست بگیرند و بلامانع بود و شهردار تهران براساس مصوبه هیئت وزیران هم طراز وزراء و یا معاون رئیس جمهور بود اما در این طرح اصلاحیه هم طراز حذف شد و شهرداری به عنوان موسسه عمومی غیر دولتی محسوب و به طور قطع شهردار هم مشمول این قانون می شود و پس از دو ماه باید محل خدمت خود را ترک کند .


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , سیاسی , شهری
ارسال دیدگاه