زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » آخرین وضعیت قیمت لوازم‌خانگی در همدان
تاریخ انتشار : 2018/09/15 - 15:15
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 16239
 263 بازدید

آخرین وضعیت قیمت لوازم‌خانگی در همدان

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی ایرانی گفت: با توجه به اینکه عمده تجهیزات لوازم‌خانگی، خارجی و جزیی وارداتی هستند، شاهد قیمت‌های نجومی لوازم‌خانگی ایرانی هستیم.

آخرین وضعیت قیمت لوازم‌خانگی در همدان

عبدالرضا خانجانی با بیان طبیعی بودن افزایش قیمت لوازم‌خانگی افزود: با توجه به اینکه تجهیزات لوازم‌خانگی ایرانی از کشورهای دیگر وارد می‌شوند و رابطه مستقیمی با نرخ ارز و دلار دارند، شاهد عدم ثبات قیمت‌ها و افزایش آن هستیم.

وی ادامه داد: قیمت کنونی لوازم‌خانگی ایرانی برابر با لوازم‌ خانگی خارجی است به همین علت دولت باید تدبیر و تمهیداتی برای تشویق مردم به منظور خرید و استقبال از لوازم‌خانگی ایرانی داشته باشد تا بتوان چرخه تولید ملی را با قیمت‌های مناسب به راه انداخت.

خانجانی با اشاره به سودجویی برخی تولیدکنندگان ملی اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان ملی از اعتماد و اعتبار ملی سوءاستفاده کرده و تولیدات خود را با قیمتی چند برابر در بازار عرضه می‌کنند که این خود یکی از علل افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در لوازم‌ خانگی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان ملی از وضع موجود سوءاستفاده می‌کنند فروشندگان لوازم‌خانگی در بازار با مشکل مواجهه شدند و برای تأمین کالای مورد نیاز خود برای فروش مجبور به خرید کالا از مردم هستند که این خود تخلف بزرگی محسوب خواهد شد.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان تأکید کرد: خرید فروشندگان از مردم تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده و گزارش این تخلف برخوردی شدید با آنها خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید قیمت‌ها از بدو تولید کنترل شود، خاطرنشان کرد: اگر قیمت‌ها از بدو تولید کنترل شود و نظارت به صورت مستمر و دائم صورت گیرد، تعادل در بازارخرید و فروش به وجود می‌آید.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اقتصادی , بازار , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه