زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۸
» اجتماعی » لزوم محتوا سازی مظلومیت مردم فلسطین برای آیندگان از سوی شهرداری تهران
تاریخ انتشار : 2023/10/22 - 11:31
 کد خبر: 162319
 28 بازدید

عضو شورای شهر تهران خواستار شد

لزوم محتوا سازی مظلومیت مردم فلسطین برای آیندگان از سوی شهرداری تهران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خواست که نسبت به تولید محتوا در خصوص مظلومیت مردم فلسطین در حوادث اخیر و بمباران بیمارستان المعمدانی اقدام کند.

لزوم محتوا سازی مظلومیت مردم فلسطین برای آیندگان از سوی شهرداری تهران

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه اسرائیل شر مطلق است، گفت: بعد از حادثه بیمارستان المعمدانی یک تحقیقی در خصوص حوادث مشابه انجام دادم و در تحقیقات متوجه شدم که پیش از این نیز کشتار صبرا و شتیلا از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده است و امروز هم مجددا این رژیم چنین کشتاری را به راه انداخت.

وی با بیان اینکه برای من جالب بود که چرا برخی از کشورها حامی اقدامات اسرائیل هستند و یا نصفه نیمه از آن حمایت می‌کنند، افزود: در بررسی‌ها متوجه شدم که این کشورها هم خودشان پیشینه‌ای شبیه به اسرائیل دارند. مثلا در کانادا کشتار کودکان در مدارس بومی را از یاد نبرده‌ایم و حالا مدعیان حقوق بشر با فیگور رسانه عده‌ای شده‌اند که تاریخچه و کارنامه سیاهی دارند.

عباسی گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می‌خواهم که به موضوع محتوا سازی برای آیندگان ورود کند؛ چرا که اگر دقت نکنیم چند سال بعد با قدرت رسانه‌ای و فریب افکار عمومی جای قاتل و مقتول عوض خواهد شد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه