زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۸
» اجتماعی » تأکید عضو شورای شهر بر اجرای مصوبه دیوان عدالت اداری و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران
تاریخ انتشار : 2023/09/26 - 11:41
 کد خبر: 161444
 26 بازدید

تأکید عضو شورای شهر بر اجرای مصوبه دیوان عدالت اداری و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران بر اجرای مصوبه دیوان عدالت اداری و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تأکید کرد.

تأکید عضو شورای شهر بر اجرای مصوبه دیوان عدالت اداری و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران

به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه مهرماه سال گذشته مجلس مصوبه‌ای را در خصوص ترمیم حقوق کارکنان دولت منعقد کرد، گفت: دستورالعملی در همین راستا ابلاغ شد؛ اما از آنجا که روح قانون را تغییر داده‌ایم با اعتراضاتی مواجه شد و نهایتا در اواخر فروردین ماه دیوان عدالت اداری حکم سازمان امور اداری و استخدامی را لغو کرد و ماه گذشته سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دستوراتی را ابلاغ کرد تا اصلاحات دیوان عدالت اداری انجام شود و دریافت اضافه شغل در حقوق کارکنان لحاظ شود و ما قبول کردیم که بار مالی آن را تامین کنیم اما هنوز خبری از ابلاغ از سوی شهرداری نیست. در حالیکه شهرداری‌های دیگر اقدامات لازم در این زمینه را انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است شهرداری شفاف کند که آیا مصوبه دیوان عدالت اداری به دستش رسیده یا خیر؟ افزود: در شهرداری ۱۵ هزار نیروی انسانی و ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی مشمول این قانون می‌شوند که این اضافه حقوق ۱۴۰ میلیارد تومان بار مالی برای شهرداری دارد که در برابر درآمدهای شهرداری عدد قابل توجهی نیست و باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی همچنین با اشاره به خبر روز گذشته مبنی بر انتخاب آرامستان جدید برای پایتخت گفت: بر اساس قانون ۲۰ شوراها نظارت بر انتخاب فضای آرامستان‌ها بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه