زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها؛ پیام معنادار برای دشمنان
تاریخ انتشار : 2018/09/13 - 15:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15914
 213 بازدید

فرمانده کل سپاه بیان کرد

انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها؛ پیام معنادار برای دشمنان

فرمانده کل سپاه گفت: انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها پیام بسیار معناداری برای دشمنان بویژه ابرقدرت‌هایی است که فکر می‌کنند می‌توانند اهداف پلید و زورگویی‌هایشان را به ما تحمیل کنند.

انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها؛ پیام معنادار برای دشمنان

به گزارش تدبیر تازه نیوز، سردار سرلشکر محمد علی جعفری در حاشیه مراسم بزرگداشت ۱۳۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مجموعه سپاه با کار اطلاعاتی و فرماندهی و به کارگیری تجهیزات دقیق موشکی و پرواز فناوری‌های در اختیارِ سپاه، توانست انتقام خون شهیدان مظلومی که در پایگاه در مریوان به شهادت رسیدند و بقیه شهیدان منطقه کردستان را بگیرد.

وی با بیان اینکه «این توانمندی پیام بسیار تعیین کننده ای برای همه دشمنان داشت»، ادامه داد: آن هایی که در اطراف و در شعاع ۲ هزار کیلومتری خاک مقدس ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند باید بدانند که همه موشک های سپاه پاسداران از دقت بالایی برخوردارند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری صداو سیما، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز برخورداری ما از انبوه موشک های با برد ۲ هزار کیلومتری نقطه‌زن، توان بی نظیری را به جمهوری اسلامی ایران داده است که ملت ما به پشتوانه این قدرت ها و توانمندی های نیروهای مومن و انقلابی بتوانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «هر چه داریم از شهیدان است و راه آن ها را ادامه می دهیم»، گفت: شهیدان گمنام که پیکر آنها سال ها در دل خاک مانده و مشتی استخوان برگشته است حتماً پیام خاصی دارند که در این دوران وانفسا و غربت اسلام و عدالت و در شرایطی که مردم به شدت نیاز به روحیه و چراغ راه برای ایثارگری و فداکاری و سازش نکردن با دشمن دارند، به میهن بازگشته اند.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه «مدیون شهیدان هستیم»، افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته، پیام آن ها را با استقامت و پایداری به دنیا برسانیم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه