زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اسلایدر دوم » بهداد سلیمی : به احترام هواداران پرسپولیس از حقوقم در این باشگاه گذشتم
تاریخ انتشار : 2018/09/12 - 23:14
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15869
 201 بازدید

بهداد سلیمی : به احترام هواداران پرسپولیس از حقوقم در این باشگاه گذشتم

قهرمان وزنه‌برداری المپیک و جهان می‌گوید با گذشت پنج سال از قراردادش با پرسپولیس، بخشی از قراردادش را به احترام هواداران این تیم نگرفته است.

بهداد سلیمی : به احترام هواداران پرسپولیس از حقوقم در این باشگاه گذشتم

بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک و جهان که برای حمایت از نساجی به ورزشگاه آزادی آمده بود، درباره شکست دو بر صفر تیم محبوبش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس یکی از قدرت‌های خوب آسیاست و از تیم‌هایی است که شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با اشاره به بدشانسی یاران جواد نکونام در این دیدار افزود: نساجی می‌توانست حداقل یک امتیاز کسب کند اما اشکالی ندارد چرا که همه بازیکنان تمام تلاش خود را به کار بردند.

بهداد سلیمی در دوران مدیریت رویانیان در پرسپولیس عضو تیم وزنه‌برداری این باشگاه شد و با حواشی مختلفی از سرخپوشان جدا شد. او در پاسخ به این سوال که پس از گذشت پنج سال از آن دوران توانسته مبلغ قراردادش را از پرسپولیس دریافت کند، خاطرنشان کرد: من زمان آقای رویانیان قراردادی با پرسپولیس داشتم که مبلغی از حقوقم باقی ماند اما به احترام هواداران پرسپولیس پیگیر آن نشدم البته این پول‌ها اصلا مهم نیست.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر دوم , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه