زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » آخرین خبرها از کودکی که به چاه انداخته شد
تاریخ انتشار : 2018/09/12 - 22:55
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15860
 262 بازدید

آخرین خبرها از کودکی که به چاه انداخته شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آخرین جزییات از پرونده کودکی که به چاه انداخته شد را تشریح کرد.

آخرین خبرها از کودکی که به چاه انداخته شد

سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در رابطه با فیلمی که چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اظهار کرد: این کودک بلافاصله بعد از آن‌که توسط آن فرد به چاه انداخته می‌شود، توسط همسایه‌ها اطلاع‌رسانی شده و وی را از چاه خارج کرده و به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

وی ادامه داد: این اتفاق برخلاف آنچه در شبکه‌های مجازی عنوان می‌شود متعلق به فلاورجان بوده است. کودک در بیمارستان جراحاتی از ناحیه سر داشته که مداوا شده و اکنون بدون هیچ مشکل مرخص شده و در خانه است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کسی که این دختربچه را در چاه انداخته، پسرعموی چهارده ساله اوست که مشکلات روانی داشته و به همین دلیل مسئولیت کیفری نداشته و با وجود این‌که پرونده‌ای در دادسرای فلاورجان برای این رخداد تشکیل شده، آزاد شده است.

در روز‌های گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی با عنوان “فاجعه در اصفهان” دست به دست شد که نشان می‌دهد فردی یک دختربچه پنج ساله را به طور عمد درون چاه فاضلاب انداخته و می‌گریزد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه