زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » رتبه تک رقمی کنکور برای مددجو با حکم قصاص
تاریخ انتشار : 2018/09/12 - 21:24
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15857
 255 بازدید

رتبه تک رقمی کنکور برای مددجو با حکم قصاص

زندانی محکوم به قصاص نفس زندان رجایی شهر با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد.

رتبه تک رقمی کنکور برای مددجو با حکم قصاص

مددجو «الف.ع» از مددجویان زندان رجایی شهر که به جرم قتل و با محکومیت قصاص نفس در حین تحمل 5 سال حبس، در آزمون کارشناسی ارشد 97 شرکت کرد و با قبولی در آزمون، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس شد.

مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان با اعلام این خبر ضمن تاکید بر این مطلب که زندان‌ها در جمهوری اسلامی نشان داده است که بستر اصلاح و تربیت و رشد و بالندگی هستند؛ انگیزه درونی و امید به زندگی این مددجو را ستودنی دانست و گفت: علی رغم هجمه‌های معاندین و معارضین خارج و داخل کشور در حوزه قوه قضائیه و بالاخص زندان‌ها که پایانی نداشته و ندارد، شاهد بودن اینگونه فعالیت‌ها و موفقیت‌های تربیتی و آموزشی توسط مددجویان در زندان‌ها می‌تواند پاسخ خوبی به بوق‌ها و کرنا‌های به ظاهر حقوق بشری آنان باشد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر مددجوی مذکور دو تن از مددجویان زندان‌های استان نیز در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق پذیرفته شده اند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه