زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » افشای نقش بعثی ها و داعش در حمله به کنسولگری ایران در بصره
تاریخ انتشار : 2018/09/08 - 13:15
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15564
 174 بازدید

افشای نقش بعثی ها و داعش در حمله به کنسولگری ایران در بصره

در پی حمله مهاجمان به مراکز مختلف دولتی، حزبی و نیز سرکنسولگری ایران در بصره، مسوولان هماهنگی اعتراضات در بصره ضمن اعلام برائت از این اقدامات تاکید کردند که بعثی ها و هسته های خفته داعش و عده ای خرابکار از اعتراضات مسالمت آمیز آنان سوء استفاده کرده اند.

افشای نقش بعثی ها و داعش در حمله به کنسولگری ایران در بصره

مسئولان هماهنگ کننده اعتراضات بصره جمعه شب در بیانیه ای ضمن اعلام برائت از این حملات تاکیدکردند برای این که فرصت را از این گروهها بگیرند و به مردم بصره ثابت کنند که اعتراضاتشان مسالمت آمیز است، تصمیم گرفتند فردا شنبه به خیابان ها نیایند.
بیانیه افزود: هدف از این تصمیم، روشن شدن بی ارتباطی معترضان مسالمت جو با حمله و آتش زدن و غارت مراکز (دولتی و حزبی) است.
در این بیانیه از نیروهای امنیتی خواسته شده است بجای بازداشت معترضان مسالمت جو، از فرصت یک روزه توقف اعتراضات استفاده و عناصر نفوذی و خرابکاران را شناسایی کنند.
بصره در روز جمعه و چهارمین روز از دور جدید اعتراضات به ضعف و فساد در دولت و نبود خدمات عمومی نیز صحنه ناآرامی بود و همچون روز گذشته، چندین مرکز و مقر حزبی و بعضا دولتی و همچنین سرکنسولگری جمهوری اسلامی مورد هجوم قرار گرفت و به آتش کشیده شد.
همزمان ستاد فرماندهی عملیات بصره نیز در اطلاعیه ای، مقررات منع آمد و شد در این استان برقرار کرد.
این ستاد طی دو روز گذشته چندین بار مقررات منع آمد و شد را برقرار و به فاصله کوتاهی آن را لغو کرده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه