زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » آشنایی با راهکار‌های به روز درمان واریس
تاریخ انتشار : 2018/09/06 - 15:39
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15313
 270 بازدید

آشنایی با راهکار‌های به روز درمان واریس

اگر از بیماری واریس کلافه شده اید و دلتان می‌خواهد در سریع‌ترین زمان ممکن از دست این بیماری خلاص شوید، بهتر است این مقاله را با عنوان راهکار‌های درمان واریس از دست ندهید.

آشنایی با راهکار‌های به روز درمان واریس

بیماری واریس یکی از انواع بیماری های عروقی است که معمولا در حدود ده تا بیست درصد جمعیت جهان را به خود مبتلا می کند. در این میان خانم های باردار و افراد مسن بیش از سایرین به این بیماری مبتلا می شوند.

علت این مسئله هم تغییرات هورمونی است که افراد در این دوره ها تجربه می کنند، در این تغییرات تعادل هورمون های بدن به هم ریخته و با افزایش سن در خانم ها و آقایان التهاب نیز رو به افزایش می رود. زمانی که بدن دچار التهاب شود، رگ ها نیز گشاد شده و به تدریج حالت طبیعی ارتجاعی شان را از دست می دهند.

بیماری واریس در خانم ها دو برابر بیش تر از آقایان رخ می دهد و جالب است بدانید که نژاد و سن در این قضیه تاثیری ندارد. تنها تفاوت در این است که افراد با پوست روشن به علت ظاهر پوستشان که رگ واریسی در آن ها زیاد به چشم می آید، شکایت می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با رایج ترین راه های ” درمان واریس” آشنا کنیم.
برخی از راه های درمان واریس عبارتند از؛

وناسیل (venaseal )

وناسیل بی شک به روز ترین روش درمان واریس است، اما وناسیل چیست و چه کاربردی دارد؟ وناسیل نوعی چسب است که موجب بسته شدن رگ های صدمه دیده می شود. تاثیر این روش نیز به اندازه راهکار حرارتی که ادامه خواهیم گفت است. هر دوی این روش ها موجب نابودی رگ های واریسی در بدن فرد مبتلا می شوند.

نکات مهم در وناسیل برای درمان واریس!

با استفاده از این روش به اعصاب فرد هیچ صدمه ای وارد نمی شود.
در وناسیل فقط به بی حسی در محل مورد نظر نیاز است.
نیازی به استفاده از جوراب های ویژه واریس نیست.
انجام این تکنیک درمانی در یک جلسه هم ممکن است.

فرسایش حرارتی برای درمان واریس

در این راهکار درمانی از یک فرکانس رادیویی یا لیزر برای داغ کردن و بستن ورید ها استفاده می گردد. با کمک سونوگرافی جراح کاتتر را در داخل رگ های مد نظر قرار داده و سپس با لیزر یا الکترود امواج رادیویی واریس را درمان می کند، در این روش دیواره های عروق فرو ریخته می شود.

نکات مهم در این روش درمان واریس!

در این راه درمانی احتمال بی هوشی عمومی وجود دارد.
ممکن است بعضی از جراحان بی حسی موضعی را به کار ببرند.
این روش در مقایسه با اسکلروتراپی درد کم تری داشته و تاثیر گذار تر است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه