زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » با پادشاه میوه های ضد پیری آشنا شوید
تاریخ انتشار : 2018/09/06 - 14:19
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15304
 263 بازدید

با پادشاه میوه های ضد پیری آشنا شوید

برای جلوگیری از پیری شما می‌توانید از کرم های شیمیایی استفاده کنید اما در این بین ما به شما شاه میوه ضدپیری را معرفی می‌کنیم این میوه یک تنه شما را از پیری مصون نگه می دارد.

با پادشاه میوه های ضد پیری آشنا شوید

کیوی پادشاه میوه های ضد پیری
آنتی اکسیدان و ویتامین های موجود در میوه کیوی یکی از مورد نیازهای جوانی پوست است. مطالعات نشان می دهد که میوه کیوی با داشتن ویتامین های C E روند چروک شدن پوست را کاهش می دهد. همچنین میوه کیوه به عنوان یک ضد پیری پوست و جوان ساز طبیعی ، پوست را در برابر حملات رادیکال های آزاد محافظت می کند.
متخصصان تغذیه تاکید کردند: خواص آنتی اکسیدانی میوه کیوی نسبت به سایر میوه‌ها بسیار قوی‌تر و بیشتر است.

آنتی اکسیدانی قوی
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این متخصصان می‌گویند؛ وقتی پای قدرت آنتی اکسیدانی می‌رسد هیچ میوه‌ای چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت نمی‌تواند با کیوی برابری کند.

آنتی اکسیدانها شامل ویتامین‌ها و مواد فیتوشیمیایی موسوم به فلانوئیدها هستند که قدرت خنثی سازی عملکرد مولکول‌های مخرب و بیماری زا تحت عنوان رادیکالهای آزاد را دارند.
مولکول‌های رادیکال آزاد می‌توانند باعث بروز بیماریهای مزمن و پیری در افراد شوند.

مصرف و جذب بیشتر آنتی اکسیدانها می‌تواند در پیشگیری از بروز انواع خاصی از سرطانها، بیماری‌های قلبی و علائم پیری موثر واقع شوند.
مواد غذایی غنی از آنتی اکسیدانها مانند کیوی در بین عموم مردم و مصرف کنندگانی که در جستجوی راه‌هایی برای مصرف مواد غذایی طبیعی و سالم علاوه بر داروها هستند، طرفداران زیادی دارند.

نتایج این تحقیقات در مجله کالج آمریکایی تغذیه منتشر شده است.
در این تحقیق، پژوهشگران مرکز تغذیه اطفال آرکانزاس در دپارتمان کشاورزی آمریکا یک مطالعه مقایسه‌ای را بین کیوی، انگور قرمز و توت فرنگی انجام دادند که همگی از منابع غذایی آنتی اکسیدانها هستند.
نتایج تحقیقات نشان داد که متابولیسم آنتی اکسیدانهای موجود در کیوی بسیار ساده تر انجام گرفته و راحت‌تر جذب جریان خون می‌شوند.
با این حال دانشمندان هنوز نمی‌دانند که طی کدام مکانیسم‌ آنتی اکسیدانهای کیوی راحت‌تر و بهتر در بدن عمل می‌کنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه