زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » دستگیری دلال با 200 سکه بهار آزادی در بازار تهران
تاریخ انتشار : 2018/09/05 - 18:45
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15269
 257 بازدید

دستگیری دلال با 200 سکه بهار آزادی در بازار تهران

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری دلال سکه با 200 قطعه سکه بهار آزادی در بازار تهران خبر داد.

دستگیری دلال با 200 سکه بهار آزادی در بازار تهران

سردار مسعود مصدق در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با دلالان سکه و ارز و همچنین اخلالگران این بازار، ماموران یگان امداد پلیس اقدام به گشت‌زنی در محدوده بازار تهران و محل‌های خرید و فروش آن کردند.

وی افزود: در جریان این گشت‌زنی‌ها ماموران در محدوده سبز میدان به رفتار مردی که یک عدد دستگاه کارتخوان در دست داشت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر موضوع، به وی نزدیک شدند؛ اما این فرد به محض مشاهده مأموران، پا به فرار گذاشت.

مصدق با بیان اینکه در تعقیب و گریز میان مأموران و این مرد، این فرد دستگیر و در بازرسی بدنی از وی 200 قطعه سکه تمام بهار آزادی کشف و ضبط شد، اظهارکرد: همچنین مقادیری پول و دستگاه کارتخوان نیز از متهم اخذ و ضمیمه پرونده شد.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های خود به خرید و فروش غیر قانونی سکه معترف شد، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دستگاه قضایی شد.

با توجه به قیمت امروز در بازار این فرد تنها حدود10 میلیارد ریال سکه به همراه خود داشته است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , بازار , خبر داغ
ارسال دیدگاه