زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
تاریخ انتشار : 2018/09/05 - 18:36
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15259
 482 بازدید

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۱۴ شهریور) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟سخنان جنتی درباره دیدار ترامپ با روحانی بی اساس است

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری سخنانان اخیر آیت‌الله جنتی مبنی بر قصد ترامپ برای دیدار با روحانی بی پایه و اساس دانست. وی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و سعودی ها مثلثی هستند که برای جنگ روانی با هم هماهنگ شده‌اند تا روی ذهنیت مردم ما اثر بگذارند، گفت: در چنین شرایطی که نامش را جنگ اقتصادی آمریکا و هم پیمانانش با ایران می گذاریم، نیاز داریم که در داخل کشور همدلی بین همه دستگاه‌های دولت و قوا و نهادها بیشتر شود، به همین دلیل هم سه‌شنبه گذشته رییس جمهوری در مجلس اساس بحث را روی همدلی و صمیمیت و انسجام داخلی گذاشت.

اهتمام وزارت علوم برای ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی خارج از کشور در ایران

منصور غلامی وزیر علوم از اهتمام این وزارتخانه برای ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی خارج از کشور، در ایران خبر داد. وی درباره افزایش ظرفیت اسکان دانشجویان در خوابگاه ها گفت: در سالهای گذشته برای ساماندهی و کارآمد کردن سراهای دانشجویی تلاش شده و به مرمت آنها پرداخته ایم و ظرفیت های خوابگاه ها نیز افزایش یافته است.

واکنش شهردار تهران به «ساختگی بودن» مصاحبه بریده شدن گوش کودک کار

محمدعلی افشانی شهردار تهران حضور خود در صحنه خودسوزی فردی مقابل شهرداری تهران را تکذیب کرد و همچنین درباره موضوع بریده شدن گوش یک کودک کار توسط عوامل شهرداری گفت:مصاحبه این کودک «ساختگی» بوده است. متاسفانه تبلیغاتی که علیه شهرداری در این موضوع شد، صحت نداشت. این فرد دیشب آمد شهرداری که گوشش هم آسیب ندیده بود و فردی که با او مصاحبه کرده بود هم آمد و مشخص شد که این مصاحبه «ساختگی» بوده است.

تاکید “ابتکار” بر حمایت از مشاغل خانگی زنان

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری بر حمایت از مشاغل خانگی زنان تاکید کرد. وی با اشاره به سهم زنان در پست‌های مدیریتی و گزارش این معاونت در این باره گفت: از اول قرار بود ۳۰ درصد این پست‌ها در اختیا خانم‌های شایسته قرار گیرد. امروز بخش اول کارنامه خود در این باره را در دولت ارائه دادم. ابتکار افزود: بر این اساس در یکسال گذشته ۱۷۴ مدیر زن در سطح پایه و میانی در استان‌ها منصوب شدند که هنوز تا ۳۰ درصد فاصله داریم، اما این آمار نشان می‌دهد تحرک خوبی را در سطح استان‌ها داشتیم. البته مدیران عالی در حوزه استان‌ها خیلی کم داریم.

همچنین هیات وزیران در جلسه امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، با کاهش حقوق ورودی و سود بازرگانی لاستیک خودروهای سواری موافقت کرد و فهرست ممنوعیت خرید تجهیزات پزشکی مشابه تولید داخل مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه