زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » بهترین راه مبارزه با فشارخون بیماران قلبی
تاریخ انتشار : 2018/09/05 - 18:29
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 15256
 216 بازدید

بهترین راه مبارزه با فشارخون بیماران قلبی

مطالعات گسترده دانشمندان نشان می‌دهد درمان ترکیبی بهترین راه درمان فشارخونی است که منجر به ناراحتی قلبی می‌شود. بر این اساس داروهای فشارخون در کنار استاتین‌ها می‌تواند بهترین انتخاب در این زمینه باشد.

بهترین راه مبارزه با فشارخون بیماران قلبی

محققان موسسه ویلیام هاروی در دانشگاه کوئین ماری لندن نتایج مطالعات گسترده خود را درزمینهٔ بیماری‌های قلبی عروقی منتشر کردند.

به گفته آن‌ها ترکیبی از داروهای کاهنده فشار خون ازیک‌طرف و داروهای موسوم به استاتین (گروهی از داروهای کاهنده کلسترول خون) بهترین راه درمان بیماری‌های قلبی عروقی است.

آن‌ها نتایج تحقیقات گسترده خود را در کنگره سالانه انجمن کاردیولوژی اروپا در مونیخ مطرح کرده و در The Lacent منتشر کردند.

دکتر «آجای گوپتا» از رهبران این تحقیق در این کنگره گفت: بیماران 60 ساله که از درد فشارخون رنج می‌بردند در سال‌های 75 تا 80 سالگی به دلیل استفاده ترکیبی از داروهای کاهش فشارخون و استاتین کمتر دچار سکته شده و فوت شدند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه