زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اجتماعی » جاده «امام‌زاده داوود» همچنان مسدود است
تاریخ انتشار : 2022/08/13 - 12:53
 کد خبر: 152006
 91 بازدید

جاده «امام‌زاده داوود» همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت حجم ترافیک در دو محور بالاست. همچنین محور امام‌زاده داوود نیز همچنان مسدود است.

جاده «امام‌زاده داوود» همچنان مسدود است

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک وجود دارد. همچنین حجم ترافیک در محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز بالاست.

وی درباره محورهای مسدود کشور اظهار کرد: محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی در کشور است که مسدود است. همچنین تنها محور دارای انسداد فصلی نیز محور لاسم – ارجمند است.

شیرانی درباره محورهای مسدود غیرشریانی گفت: دو محور تهران – امامزاده داوود و جوزم – دهج دو محور غیرشریانی کشور هستند که مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: مشکل‌ جوی خاصی در محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود و تردد بدون مداخلات جوی برقرار است.

وی ادامه داد: سازمان هواشناسی با صدور هشداری از احتمال بارندگی و همچنین وزش باد و وقوع گردوخاک در برخی از استان‌ها تا یکشنبه هفته آینده خبر می‌دهد؛ لذا ضروری است که رانندگان برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده آماده باشند. رعایت سرعت مطمئنه و همچنین افزایش دقت و تمرکز باید در دستورکار رانندگان قرار داشته باشند. همچنین ضروری است رانندگان در مسیر حرکت خود فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

همچنین شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه