زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اسلایدر اصلی » وال‌استریت ژورنال: امتیاز اروپا به ایران/ در ازای پاسخ‌ سریع ایران به آژانس، پرونده در شورای حکام بسته می شود
تاریخ انتشار : 2022/08/12 - 17:02
 کد خبر: 151984
 119 بازدید

وال‌استریت ژورنال: امتیاز اروپا به ایران/ در ازای پاسخ‌ سریع ایران به آژانس، پرونده در شورای حکام بسته می شود

روزنامه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» طی گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای با ایران به این کشور امتیازهای چشمگیر جدیدی داده است.

وال‌استریت ژورنال: امتیاز اروپا به ایران/ در ازای پاسخ‌ سریع ایران به آژانس، پرونده در شورای حکام بسته می شود

به گزارش ایلنا، روزنامه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» طی گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای با ایران به این کشور امتیازهای چشمگیر جدیدی داده است.

وال استریت ژورنال اعلام کرده است که مبنای این گزارش، دستیابی به متن پیش‌نویس ارائه‌شده توسط «جوسپ بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا است.
در این گزارش آمده است که هدف از امتیاز‌دهی جدید اتحادیه اروپا به ایران، «پایان سریع» تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های گذشته هسته‌ای این کشور است.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا در این متن پیشنهادی، با هماهنگی آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا اعلام کرده است که در ازای پاسخ‌دهی سریع ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ذرات اورانیوم کشف‌شده در سایت‌های اعلام نشده این کشور، پرونده این مسأله در شورای حکام بسته خواهد شد.

به نوشته وال‌استریت ژورنال، اتحادیه اروپا تا ۱۵ آگوست به ایران فرصت داده تا به این متن پیشنهادی، پاسخ مثبت یا منفی بدهد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , بین الملل , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه