زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اسلایدر اصلی » موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س): وزارت اطلاعات احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) را قاطعانه تکذیب کرد
تاریخ انتشار : 2022/08/09 - 14:09
 کد خبر: 151864
 176 بازدید

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س): وزارت اطلاعات احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) را قاطعانه تکذیب کرد

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اعلام کرد که وزارت اطلاعات در پاسخ رسمی به استعلام این موسسه وجود هرگونه سندی در باره ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) را قاطعانه تکذیب کرده و شخص آقای نقاشیان هم ضمن اشاره به اینکه آنچه مطرح کرده است صرفا یک احتمال ابتدایی بوده که دلیل روشنی برای اثبات آن موجود نیست، در ضمن مصاحبه ای که منتشر می شود ادعای خود را تصحیح کرده است.

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س): وزارت اطلاعات احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) را قاطعانه تکذیب کرد

به گزارش ایسنا، در پی طرح ادعایی در خصوص علت رحلت امام خمینی که با بازتاب گسترده ای در رسانه ها همراه بود، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اطلاعیه ای را صادر کرد.
متن این اطلاعیه در پی می آید:
در روزهای گذشته مصاحبه ای در رسانه های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرده بود.
پایگاه خبری جماران در ابتدا با توجه به اسناد متقن موجود در موسسه تنظیم نشر آثار امام(س) این خبر را تکذیب کرد و در ادامه با استعلام از وزارت محترم اطلاعات و نیز گفتگو با شخص جناب آقای نقاشیان جویای مدارک ایشان گردید.
وزارت محترم اطلاعات در پاسخ رسمی به این استعلام وجود هرگونه سندی در این باره را قاطعانه تکذیب نموده است و شخص آقای نقاشیان هم ضمن اشاره به اینکه آنچه مطرح کرده است صرفا یک احتمال ابتدایی بوده که دلیل روشنی برای اثبات آن موجود نیست، در ضمن مصاحبه ای که در جماران منتشر می شود ادعای خود را تصحیح کرده است.
در پایان لازم می دانیم همه علاقمندان به امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی را از طرح سخنانی که از یک سو تاریخ انقلاب اسلامی را با تحریف های جدی مواجه می سازد و از دیگر سو روح و عاطفه مردم شریف ایران را جریحه دار کرده و از جهتی دیگر دارای هیچ گونه پشتوانه منطقی نبوده و مبتنی بر احتمالات نا صحیح و غیر مستند می باشد بر حذر داریم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه