زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اقتصادی » وزیر صنعت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده‌ام/ برخی نمایندگان پافشاری بیش از حد درباره انتصابات داشته‌اند
تاریخ انتشار : 2022/06/27 - 13:00
 کد خبر: 151087
 144 بازدید

وزیر صنعت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده‌ام/ برخی نمایندگان پافشاری بیش از حد درباره انتصابات داشته‌اند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی از جانب نمایندگان دریافت نکرده ام و طراحان استیضاح حتی فشاری برای انتصابات هم به من وارد نکرده اند.

وزیر صنعت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده‌ام/ برخی نمایندگان پافشاری بیش از حد درباره انتصابات داشته‌اند

به گزارش ایلنا، سیدرضا فاطمی‌امین در جلسه امروز کمیسیون صنایع که با حضور طراحان استیضاح وی و اعضای کمیسیون برگزار شد، در پاسخ به سوالی پیرامون ادعای برخی رسانه ها مبنی بر ارسال پیامکی تهدیدآمیز از جانب طراحان استیضاح برای انتصاب افرادی به مدیریت یک شرکت صنعتی، تاکید کرد: به صراحت می گویم هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده و این موضوع را تکذیب می کنم. این مطلب را جایی نگفته ام و هر کسی که منتشر کرده خودش باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه از جانب برخی نمایندگان برای انتصابات پافشاری‌هایی وجود داشته، افزود: نمایندگان امضاکننده استیضاح حتی فشاری برای انتصابات به من وارد نکرده‌اند البته نمایندگان دیگری پافشاری بیش از حد درباره انتصابات داشته‌اند که اگر لازم باشد در مجلس راجع به آن سخن خواهم گفت.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ه در پایان این نشست گفت: منتطر پاسخ نمایندگان متقاضی استیضاح هستیم و تا فردا نتیجه جلسه کمیسیون درباره قانع شدن یا نشدن متقاضیان استیضاح مشخص خواهد شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه