زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» اجتماعی » «زلزله» کیش را به تعطیلی کشاند
تاریخ انتشار : 2022/06/25 - 13:40
 کد خبر: 151026
 123 بازدید

«زلزله» کیش را به تعطیلی کشاند

در پی وقوع زلزله تمامی ادارات، سازمان منطقه آزاد و بانک ها به غیر از سازمان‌ها و نهادهای امدادرسانی و عملیاتی جزیره کیش امروز شنبه چهارم تیر تعطیل اعلام شد.

«زلزله» کیش را به تعطیلی کشاند

با توجه به زمین‌لرزه شدید ۵.۶ ریشتری و پس لرزه‌های حادث شده از صبح امروز تا کنون ستاد بحران این جزیره تعطیلی تمامی ادارات، بانک‌ها و زیرمجموعه‌های سازمان منطقه آزاد کیش به جز سازمان‌ها و نهادهای امدادرسانی و عملیاتی را مصوب کرد.

سعید پورزادی معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش در این رابطه اظهار داشت: مردم به بازارها مراجعه نکنند و تعطیلی بازارها با تصمیم هیئت مدیره بازارها اعلام خواهد شد.

وی با بیان این که دانشگاه‌ها تعطیل اعلام شد و تصمیم نهایی با هم فکری مسوولان اتخاذ می‌شود، افزود: نیروهای امدادی در حالت آماده باش هستند و برخی از کیشوندان در زمان وقوع زلزله و هنگام فرار آسیب جزئی دیدن که به بیمارستان انتقال داده شدند.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: ظرفیت پذیرش بیمارستان بر اساس تریاژ است و همچنین توصیه می‌شود مردم از ازدحام در پمپ بنزین‌ها اجتناب کنند.

پورزادی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی و اسکان آمادگی لازم را دارند و توصیه می‌شود مردم در جاهای مسقف قرار نگیرند.

وی اظهار داشت: وضعیت آب و برق در منطقه آزاد کیش پایدار است و مردم باید هوشیاری و آرامش خود را حفظ کنند.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: از نظر دارو، مواد غذایی و تامین ضرورت‌های مردم هیچ مشکلی نداریم و تمام شرایط مهیا است.

پورزادی افزود: مردم از فعالیت‌های هیجانی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی اجتناب کنند و اگر افرادی در شبکه‌های اجتماعی قصد به هم ریختن آرامش را داشته باشند مجموعه‌های امنیتی رصد و با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مجموعه رسانه‌ها کمک کنند تا اخبار و اطلاعات صحیح منعکس شود و تذکرات لازم به اشخاصی که اخبار کذب را منتشر می‌کنند داده می‌شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه