زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » کشف ۲۰۰۰ متر سیم برق مسروقه در مازندران
تاریخ انتشار : 2022/06/24 - 11:21
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 150990
 117 بازدید

کشف ۲۰۰۰ متر سیم برق مسروقه در مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود استان مازندران از دستگیری سارق سیم برق با ۶ فقره سرقت و کشف ۲۰۰۰ متر سیم برق هوایی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۰۰۰ متر سیم برق مسروقه در مازندران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مجید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارق با یک دستگاه خودرو در حین انتقال سیم برق هوایی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و اموال مسروقه به همراه ادوات سرقت کشف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

باقری در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه