زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » استقلال استارت جدی نقل و انتقالات را می‌زند؟
تاریخ انتشار : 2022/06/23 - 12:18
 کد خبر: 150978
 145 بازدید

استقلال استارت جدی نقل و انتقالات را می‌زند؟

پس از مشخص شدن وضعیت سرمربی‌گری استقلال، به نظر می‌رسد آبی‌پوشان پایتخت در روزهای آینده استارت جدی و رسمی خود را در پنجره نقل و انتقالات آغاز کنند.

استقلال استارت جدی نقل و انتقالات را می‌زند؟

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال روز سه‌شنبه بالاخره تکلیف سرمربی خود را مشخص کرد و ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت معرفی شد. این مربی بامداد روز چهارشنبه با استقبال مسئولان استقلال و در حضور خبرنگاران وارد ایران شد تا کار خود را به طور رسمی بتواند در این تیم آغاز کند.

باشگاه استقلال تا پیش از مشخص شدن وضعیت سرمربی‌اش، در نقل و انتقالات نتواست کار خاصی از پیش ببرد. پرسپولیس صدر توجهات را به خود جلب کرده است و با جذب بازیکنان برجسته توانسته عملکرد قابل توجهی از خود برجای بگذارد. در استقلال رودی ژستد از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شده است ولی با وجود این که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن بازیکنان جدید مطرح می‌شود اما مدیران استقلال تا اینجای کار تنها با سجاد شهباززاده به توافق رسیده‌اند که البته همچنان از این بازیکن نیز به صورت رسمی رونمایی نکرده‌اند.

با حضور ساپینتو در استقلال و مشخص شدن وضعیت سرمربی‌گری استقلال، پس از گذشت ۱۰ روز از نقل و انتقالات به نظر می‌رسد استارت رسمی و جدی استقلال در نقل و انتقالات رقم بخورد. بحث تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی استقلال و جذب یک مهاجم خارجی گلزن از اولویت‌های باشگاه استقلال پیش از حضور ساپینتو در جمع آبی‌های پایتخت بوده است که احتمال می‌رود این مساله در روزهای آینده عملی شود.

وریا غفوری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا و عارف غلامی بازیکنانی هستند که با پایان یافتن این فصل، قراردادشان تمام شده است. هم‌چنین بازیکنانی در استقلال هستند که با وجود این که با استقلال قرارداد دارند، اما نمی‌توان به طور قطع گفت که در فصل آینده در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور خواهند داشت و طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال، با تمام بازیکنان مد نظر خود از جمله وریا غفوری، صحبت‌های لازم را برای تمدید قرارداد انجام داده‌اند و باید منتظر پاسخ نهایی بازیکنان و مشخص شدن مذاکرات بود.

هم‌چنین ساپینتو نیز با توجه به شناختی که در این مدت از استقلال پیدا کرده است و بازیکنانی که مد نظر خود دارد، لیستی را به مدیران باشگاه استقلال ارائه خواهد داد تا ترکیب بازیکنانش برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر تکمیل شود.

استقلال در فصل گذشته، بازیکنان مختلفی را به باشگاه‌های دیگر قرض داد که امین قاسمی‌نژاد و متین‌ کریم‌زاده از شاخص‌ترین این بازیکنان هستند و مشخص نیست که این بازیکنان پس از اتمام قرارداد قرضی خود به جمع استقلالی‌ها بازمی‌گردند یا خیر.

باشگاه استقلال هم‌چنین ۲ بازیکن سرباز یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را در جمع خود دارد که این ۲ بازیکن فعلا به علت طی کردن دوره خدمت در تیم فوتبال ملوان حضور دارند و هم‌چنان اخبار مختلفی از حضور و بازگشت این ۲ بازیکن به جمع آبی‌ها به گوش می‌رسد اما تا اینجای کار هیچ اتفاق مثبتی مبنی بر بازگشت آن‌ها بازیکن رخ نداده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه