زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » رئیسی: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد
تاریخ انتشار : 2022/06/23 - 12:17
 کد خبر: 150977
 136 بازدید

رئیسی: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد

رئیس‌جمهور با حضور در مجتمع پتروشیمی خراسان از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت.

رئیسی: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در ابتدای سفر دولت مردمی به استان خراسان شمالی، با حضور در پتروشیمی خراسان از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن صادر کرد.

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از این واحد تولیدی که از سال ۱۳۷۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفته، اظهار داشت: توسعه این واحد تولیدی نیازمند کار جهادی و انقلابی است.
رئیسی در جمع کارگران پتروشیمی خراسان ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان این مجتمع تولیدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع این عزیزان گفت: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی برای کشور قدرت، امنیت و عزت ایجاد می کند.
رئیسی افزود: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته و دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد و در نتیجه اقتصاد مقاوم در مقابل تکانه‌های اقتصادی داشته باشد.

رئیسی ضمن خدا قوت به تمامی دست‌اندرکاران این مجتمع پتروشیمی، اظهار داشت: گام‌هایی همچون جایگزینی پساب به جای آب شرب که در حال حاضر در این واحد تولیدی استفاده می شود، افزایش تولید و اشتغال و حل مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی لازم و ضروری است.
رئیس جمهور همچنین بر ضرورت استفاده از نیروی بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه