زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » زیدان: تنها در دو یا سه تیم مربیگری می‌کنم
تاریخ انتشار : 2022/06/23 - 12:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 150973
 114 بازدید

زیدان: تنها در دو یا سه تیم مربیگری می‌کنم

سرمربی پیشین رئال مادرید به احتمال حضور در نیمکت پاری سن ژرمن واکنش نشان داد.

زیدان: تنها در دو یا سه تیم مربیگری می‌کنم

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت پاری سن ژرمن یاد می‌شد اما ظاهرا این مربی سرشناس در شرایط کنونی علاقه‌ای برای نشستن روی نیمکت تیم متمول پاریسی ندارد.

زیدان در پاسخ به این سوال که آیا هدایت پاری سن ژرمن را برعهده خوهد گرفت؟ گفت: شاید روزی در پاری سن ژرمن مربیگری کنم. در فوتبال هیچ غیرممکنی وجود ندارد. من به عنوان مربی نمی‌توانم در ۵۰ تیم مربیگری کنم. به احتمال خیلی زیاد در دو و یا سه تیم مربیگری کنم.

رییس باشگاه پاری سن ژرمن در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای با زیدان نداشته است و از گالتیه به عنوان گزینه اصلی جایگزینی پوچتینو یاد کرد.

به نظر می‌رسد که زیدان خود را آماده برعهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه می‌کند و شاید بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ این اتفاق رخ دهد. او قبل از این اعلام کرده بود که یکی از رویاهای او مربیگری در تیم ملی فوتبال فرانسه است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه