زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» اجتماعی » آخرین جزئیات ریزش متروپل آبادان
تاریخ انتشار : 2022/05/24 - 14:11
 کد خبر: 150347
 145 بازدید

آخرین جزئیات ریزش متروپل آبادان

براساس اعلام فرماندار آبادان، تعداد کشته شدگان به ۱۱ نفر افزایش یافته و ۳۵ نفر نیز زنده از زیر آوار‌ها بیرون کشیده شده اند.

آخرین جزئیات ریزش متروپل آبادان

تکنسین فوریت‌های پزشکی از سراسر استان خوزستان از جمله؛ اهواز، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی، دزفول و … به آبادان اعزام شده اند و در حال امدادرسانی به مصدومان و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی هستند.

جسد مالک متروپل از زیر آوار بیرون کشیده شد

دادستان خوزستان گفت: بازداشت‌شدگان شامل شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظرین این پروژه هستند.

او گفت: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان نیز که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی صادر شده بود، در جریان ریزش ساختمان در محل بوده و جسد وی از زیر آوار بیرون آورده شده است.

ادامه روند آواربرداری از ساختمان متروپل آبادان

محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: از دیشب گروه‌های آتش نشانی استان‌های تهران، اصفهان، ایلام و شهر‌های استان خوزستان برای امداد رسانی در این منطقه حضور پیدا کردند.

محمدحسن نامی گفت: دیشب بخشی از آوار برداری انجام شد و امروز به صورت فعال با دریافت تجهیزات خاص مثل دستگاه برش بتون و ستون‌های آهنی که می‌توانند کار را آسانتر کرده و سرعت بخشند روند آوار برداری ادامه دارد.

او گفت: ۲ منطقه عملیاتی در این محل وجود دارد که از سمت جلو و پشت ساختمان باید آوار برداری انجام شود تا بتوانیم هرچه سریعتر تا اواخر وقت امروز وضعیت را ساماندهی کنیم.

به گفته رییس سازمان مدیریت بحران کشور تخریب این ساختمان می‌توان بر روی ساختمان همچوار تاثیر بگذارد به همین دلیل برای ایمن سازی ساختمان درخواست آهن آلات شده و اگر بتوانیم ستونی برای ایمنی ساختمان تخریب شده نصب کنیم می‌توانیم کار آوار برداری را بهتر پیش ببریم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه