زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » فرمانده سپاه: صدای شکستن استخوان‌های دشمن شنیده می‌شود/ دشمن پوکی استخوان گرفته است
تاریخ انتشار : 2022/05/20 - 16:29
 کد خبر: 150242
 119 بازدید

فرمانده سپاه: صدای شکستن استخوان‌های دشمن شنیده می‌شود/ دشمن پوکی استخوان گرفته است

ملت عزیز ایران که درس‌های فراموش‌نشدنی به دشمنان دادند، با این حقیقت مسلم آشنا هستند که امروز استقلال و کرامت ما مجد اسلام است. این مهم به این مسئله وابسته است که در صحنه دفاع از انقلاب و نظاممان باقی بمانیم

فرمانده سپاه: صدای شکستن استخوان‌های دشمن شنیده می‌شود/ دشمن پوکی استخوان گرفته است

ایسنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن پوکی استخوان گرفته است، گفت: در این شرایط اقتصادی نمی‌گذاریم گرد و غبار ناشی از محرمیت بر رخسار مردم بنشیند. شما با دست‌های نازنینتان رخسار زیبای مردم را نوازش خواهید کرد.
به گزارش ایسنا، سردار حسین سلامی در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) خطاب به پاسداران سپاه محمد رسول‌الله اظهار کرد: بار دیگر لشکریان آسمانی خداوند روی زمین صف کشیدند. شما سپاه رسول خدا هستید. امتداد آن نسل عظیم و باشکوه که در چنین روزهایی خرمشهر را آزاد کرد. شما همچنان محافظان اسلام و رویش‌های جدید در عرصه انقلابمان هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره اشغال جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی گفت: لشکری که به آن سرزمین اعزام شد، لشکر محمد رسول الله بود. اولین فرمانده رشیدی که در آن میدان توسط رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شد، حاج احمد متوسلیان بود. این نشان می‌دهد که فاتحان بیت المقدس بشارت دهندگان نسیم رحمت الهی برای آزادی مسلمانان از بردگی کفار و نجات آنها از شر شرارت‌های رژیم صهیونیستی است.
سردار سلامی خطاب به رزمندگان سپاه محمد رسول الله گفت: شما کسانی بودید که در سخت‌ترین حادثه تاریخ، زمانی که دشمنان اسلام و ایران از آمریکا تا اروپا و نظام‌های مرتجع او همراه آمریکا و صدام بودند، ایستادید. امام را در صحنه نبرد جهانی تنها نگذاشته و به عهدتان وفا کردید. شما مردان والفجر هشت هستید که از اروند عبور کردید. شما آمدید تا مانع از تکرار تجربیات تلخ تاریخ صدر اسلام شوید. شما آمدید تا امام مسلمین در مسجد کوفه ضربت نخورد، آمدید تا امام مجتبی در نبرد سهمگین با سپاه معاویه تنها نماند، آمدید تا حادثه غم‌انگیز عاشورا تکرار نشود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاریخ را مردانی می‌سازند که به اهدافشان اسقامت بورزند، گفت: ملت‌ها برای زندگی و بقای عزتمندانه همواره باید بدرخشند. حیات و بقای عزتمند و استقلال و آزادی فقط با استقامت در یکسری لحظات محقق نمی‌شود. مقاومت باید امتداد داشته باشد.ملت عزیز ایران که درس‌های فراموش‌نشدنی به دشمنان دادند، با این حقیقت مسلم آشنا هستند که امروز استقلال و کرامت ما مجد اسلام است. این مهم به این مسئله وابسته است که در صحنه دفاع از انقلاب و نظاممان باقی بمانیم.

سردار سلامی در ادامه سخنانش درباره معادلات جهانی اظهار کرد: این مردم عزیز هر روز آرزوهای دشمن را با خود دشمن دفن می‌کنند. دشمن اما همواره در کمین است. هرگاه شما پیروزی‌های بزرگ می‌آفرینید، او همه استعدادش را به‌کار می‌گیرد تا کام شما را تلخ کند. دشمن همواره مثل گرگ‌های گرسنه زوزه می‌کشد و خیالات باطلش را در فضاهای رسانه‌ای متراکمش منتشر می‌کند. او فکر می‌کند که ملت ایران به فراخوانی‌هایش پاسخ می‌دهد. دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این ۴۳ سال انقلاب کاخ سفید لحظه‌ای از طراحی توطئه دست برنداشت، گفت: هیچ لحظه‌ای بدون اتاق‌های فکر توطئه آمریکایی نیست. در نقطه مقابل ملت ایران همواره خنثی‌گر این توطئه‌ها بوده است. به همین خاطر، دشمن نزول کرده و فروغش کم شده است. دشمن را در حال زوال می‌بینیم. مصداق فرارش می‌شود افغانستان، شکستش در یمن و فرار تدریجی‌اش از عراق. مردم ما همانند خورشید به سمت آسمان در حال حرکت هستند.

سردار سلامی تأکید کرد: صدای شکستن استخوان‌های دشمن شنیده می‌شود. دشمن پوکی استخوان گرفته است؛ اگر چه به ظاهر هنوز قدرتمند است اما از درون خالی شده است. این روزها شکوهی از آرامش بر قلب‌های ملت ایران هویدا است. هر چه دشمن بر طبل دروغ و کذب می‌نوازد، مردم ایران آرام‌تر می‌شوند. مردم در صحنه مهربانی و گرفتن نگین انگشتری ولایت با قامتی برافراخته برای حفظ دستاورد شکوه شهیدانمان در صحنه هستند. نمونه‌اش همین رزمایش بسیجیان سپاه رسول الله(ص) است.

ما این سپاه را در سیل آق‌قلا، زلزله سرپل‌ذهاب و در مهار بیماری کرونا دیده‌ایم. امروز هم باید به امداد مردم بشتابید. باید در این شرایط اقتصادی به مردم کمک کنیم. این روزها، روزهای کار است. نمی‌گذاریم گرد و غبار ناشی از محرمیت بر رخسار مردم بنشیدند. شما با دست‌های نازنینتان رخسار زیبای مردم را نوازش خواهید کرد.

سردار سلامی در پایان تأکید کرد: آرزوهایتان در طول زمان تحقق یافت. در فاصله نزدیکی این آرزوی بزرگ هم محقق خواهد شد که به امامت پیشوای مسلمین در صحن مسجد الاقصی نماز بخوانید.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه