زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » تکلیف گل محمدی در پرسپولیس مشخص شد
تاریخ انتشار : 2022/05/16 - 13:37
 کد خبر: 150188
 116 بازدید

تکلیف گل محمدی در پرسپولیس مشخص شد

تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

تکلیف گل محمدی در پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود کسب دو قهرمانی متوالی با این تیم به دلیل قهرمانی رقیب سنتی در فصل جاری زیر فشار تند انتقادات کارشناسان و هواداران قرار گرفته است.

گل محمدی بارها بابت از دست دادن بازیکنان ملی پوش و خریدهایی که در اولویت او نبودند گلایه کرده بود اما باز هم متهم ردیف اول از دست دادن قهرمانی این تیم معرفی می‌شود.

انتقاد از نفر اول کادر فنی پرسپولیس باعث شده تا کار به تخریب عملکرد گل محمدی نیز بکشد و صحبت از برکناری او توسط باشگاه مطرح شود.

این در حالی است که گل محمدی برای دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و رقم بالای قرارداد او بندی به عنوان فسخ یکطرفه از سوی باشگاه ندارد تا مهم‌ترین موضوع درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس، قرارداد یحیی موجود باشد.

از این رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در تمام مصاحبه‌های خود حمایت تمام قد از گل محمدی دارد تا نشان دهد تا زمانی که خود این مربی تصمیم به ادامه همکاری دارد از او حمایت می‌کند.

درویش قصد دارد در صورت ماندن قطعی گل محمدی، تغییر حتمی در جمع دستیاران او را ایجاد کند تا پرسپولیس کمتر با مشکل بدنسازی و همچنین تمرین دهنده روبرو شود.

بنا بر این سرمربی پرسپولیس تنها در صورتیکه گل محمدی تصمیم به استعفا بگیرد تغییر می‌کند در غیر اینصورت سرخ‌ها همچنان با دیدگاه‌های فنی او در فصل آینده کار را پیش می‌برند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه