زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » ملی‌پوش ووشو: بدون حقوق تمرین کردیم و حتی خداحافظی هم نکردند!
تاریخ انتشار : 2022/05/13 - 15:55
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 150073
 97 بازدید

ملی‌پوش ووشو: بدون حقوق تمرین کردیم و حتی خداحافظی هم نکردند!

دارنده طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: برای بازی‌های آسیایی هانگژو بدون حق و حقوق تمرین می‌کردیم و متاسفانه لغو مسابقات ضربه روحی بزرگی بود.

ملی‌پوش ووشو: بدون حقوق تمرین کردیم و حتی خداحافظی هم نکردند!

عرفان آهنگریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو توضیح داد: برخی ورزشکاران که خوشحال هستند را اصلا نمی‌توانم درک کنم چون شخصا برای من خیلی سخت بود که ۶ ماه تلاش شبانه روزی‌ام به باد رود. با همه این صحبت‌ها مسابقات کنسل شد و هنوز هم که هنوز است من با این اتفاق کنار نیامده‌ام. از نظر روحی خوب نیستم.

او ادامه داد: شش ماه وقت خود را به دور از خانواده بدون حق و حقوق در اردوها گذراندیم و نهایتا هم بدون خداحافظی با ما اردوها را پایان دادند! برای من بسیار مهم بود که دومین طلای خودم را در بازی‌های آسیایی کسب کنم و برای این مهم بسیار تلاش کرده بودم. دو سالی بود که در ووشو مسابقات مهمی نداشتیم و خیلی دوست داشتم با طلای بازی‌های آسیایی به میادین برگردم.

دارنده طلای بازی‌های آسیایی، ادامه داد: حتی تصویر سازی مدل موهای خودم برای زمان اعزام را نیز انجام داده بودم. هر شب با فکر طلای بازی‌های آسیایی می‌خوابیدم و اصلا نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم. این ورزشکارانی که خوشحال هستند اصلا از فردای خود خبر ندارند که چه می‌شود، خدایی ناکرده مصدوم می‌شوند یا نه، همه این‌ها اتفاقاتی است که باعث ناراحتی من است. اتفاق بسیار تلخی بود.

او افزود: من الان حال ورزشکاران المپیکی در زمان به تعوق افتادن المپیک توکیو را درک می‌کنم. البته المپیک توکیو پس از تعویق برگزار شد، اما بازی‌های آسیایی هانگژو معلوم نیست که برگزار می‌شود یا نه، چرا که سال ۲۰۲۳ سال انتخابی‌های المپیک پاریس است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی داشتیم و ۲۶ شهریور قرار بود آخرین انتخابی ما برگزار شود تا با مشخص شدن نفرات اصلی، تمرینات اصلی خود را شروع کنیم که این مسئله مطرح شد. باید دید در آینده چه تصمیمی گرفته می‌شود.

آهنگریان در پاسخ به این سوال که آیا یکسال دیگر صبر می‌کند تا در بازی‌های آسیایی شرکت کند؟ توضیح داد: همه چیز به شرایط بستگی دارد. باید دید فدراسیون چه برنامه‌ریزی خواهد کرد. شخصا می‌خواستم بعد از کسب طلای بازی‌های آسیایی به صورت حرفه‌ای وارد MMA شوم چون از چند کشور خوب چند پیشنهاد خوب داشتم. این موضوع را با فدراسیون نیز در میان گذاشته بودم و می‌خواستم همزمان با ووشو در MMA هم فعال شوم. اکنون باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه