زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » اجرای قانون جدید کسر خدمت ایثارگری
تاریخ انتشار : 2018/09/01 - 18:53
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 14990
 184 بازدید

اجرای قانون جدید کسر خدمت ایثارگری

جانشین سازمان وظیفه عمومی گفت: به ازای یک ماه جبهه،یک درصد جانبازی و یک ماه اسارت والدین،۱۲ روز کسرخدمت به مشمولان تعلق می‌گیرد.

اجرای قانون جدید کسر خدمت ایثارگری

سردار ابراهیم کریمی افزود: دستورالعمل اجرایی بند(د) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه به سازمان وظیفه عمومی ابلاغ شد و به ازای یک ماه جبهه،یک درصد جانبازی و یک ماه اسارت والدین ،۱۲ روز کسرخدمت به مشمولان تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در راستای اجرای این قانون، طبق مصوبه قبلی که با هماهنگی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، سالانه ۲۰ هزار نفر از واجدان شرایط کسرخدمت ایثارگری که دارای امتیاز ۲۸و ۲۹ هستند با مراجعه به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) و ارائه مدارک مربوطه، امکان بهره‌مندی از معافیت را خواهند داشت اما با توجه به تعداد بالای ایثارگران با پیگیری‌های صورت گرفته از مجلس شواری اسلامی،امکان اینکه تمامی ایثارگران بتوانند از قانون کسرخدمت ایثارگری بهره‌مند شوند، فراهم شد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه گفت: به منظور تسریع در استفاده از کسرخدمت برای سربازان در حال خدمت،اولویت بهره‌مندی از این امتیاز با مشمولان حین خدمت است و سایر واجدان شرایط در صورت ورود به خدمت سربازی می‌توانند از کسرخدمت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سربازان حین خدمت می‌بایست برای بهره‌مندی از امتیاز ایثارگری به یگان‌های خدمتی خود مراجعه کنند،اظهارکرد: این امتیاز برای فرزندان همه ایثارگران به جز مشمولان غایب، بدون هیچ گونه محدودیتی از لحاظ زمانی ، سنی و … قابل اجراست.

کریمی اضافه کرد: مشمولان واجد شرایط کسرخدمت ایثارگری با امتیاز ۲۸ و ۲۹،تا سقف ۲۰ هزار نفر همچنان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ
ارسال دیدگاه