زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » مدال‌ واترپلو در بازی‌های آسیایی بعد از ۴۴ سال
تاریخ انتشار : 2018/09/01 - 18:46
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 14981
 227 بازدید

مدال‌ واترپلو در بازی‌های آسیایی بعد از ۴۴ سال

تیم ملی واترپلوی ایران با شکست دادن چین، بعد از ۴۴ سال به مدال بازی‌های آسیایی دست یافت.

مدال‌ واترپلو در بازی‌های آسیایی بعد از ۴۴ سال

ظهر امروز (شنبه) ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ در آخرین روز هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، تیم ملی واترپلوی ایران در دیدار رده بندی به مصاف تیم چین رفت که توانست در ضربات پنالتی با پیروزی ۱۶ بر۱۵ در این مسابقه، بعد از ۴۴ سال به مدال بازی‌های آسیایی دست پیدا کند.

تیم ملی ایران در دو دوره گذشته بازی‌های آسیایی نیز حضور نداشت اما بعد از ۱۲ سال غیبت توانست با هدایت “الکساندر چیریچ” سرمربی صربستانی خود، مدال برنز بازی‌های آسیایی را کسب کرده و طلسم شکنی کند.

آخرین مدال آوری تیم ملی واترپلو به هفتمین دوره این رقابت‌ها در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران برمی‌گردد که به مدال طلا رسیده بود.

نتایج چهار کوارتر این بازی به قرار زیر است:
کوارتر اول، ۳ بر ۱ به سود چین
کوارتر دوم، ۵ بر ۵ مساوی
کوارتر سوم، ۷ بر ۶ به سود ایران
کوارتر چهارم، ۸ بر ۸

ضربات پنالتی، ایران 16 – چین 15

واترپلوئیست‌های ایران در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های کره‌جنوبی و سنگاپور به برتری رسیدند و مقابل قزاقستان شکست خوردند تا به عنوان تیم دوم راهی مسابقه یک‌چهارم شوند، در این مرحله نیز عربستان سعودی را از پیش رو برداشتند تا حریف ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی شوند. شاگردان “الکساندر چیریچ” با شکست مقابل ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی به مسابقه رده‌بندی راه یافته بودند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه