زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در تعطیلات پایان هفته
تاریخ انتشار : 2022/04/27 - 10:50
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 149634
 105 بازدید

اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در تعطیلات پایان هفته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در تعطیلات پایان هفته

سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت های ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز امروز هفتم اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از محورهای کرج چالوس- هراز ،فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج – چالوس نیز گفت: در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

شیرانی ادامه داد : در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه پیش رو در این محور ممنوع است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن( محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می‌شود.

وی افزود: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها منتفی می‌شود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه