زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » سقف وام قرض‌الحسنه افزایش یافت/ اعلام جزییات
تاریخ انتشار : 2022/04/15 - 15:38
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 149303
 118 بازدید

سقف وام قرض‌الحسنه افزایش یافت/ اعلام جزییات

رییس دایره اعتبارات بانک‌های تجاری بانک مرکزی گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

سقف وام قرض‌الحسنه افزایش یافت/ اعلام جزییات

رییس دایره اعتبارات بانک‌های تجاری بانک مرکزی درباره افزایش وام قرض الحسنه در سال ۱۴۰۱ گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

هاشم مولایی که در مصاحبه با رادیو سخن می گفت افزود: سقف تسهیلات اشتغالزایی برای کسب و کارهای خرد و کوچک هم به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و دوره بازپرداخت آن حداکثر ۸۴ ماه تعیین شده و به بانک‌های قرض الحسنه مهر رسالت هم ابلاغ شده است.

وی درباره اینکه چه شرکت‌ها و کسب و کارهایی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند؟ گفت: هدف قانونگذار این است که کسب و کارهای خرد و کوچک و شرکت‌های کوچک رونق بگیرد و به تشخیص بانک می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و اشخاص حقیقی و کسانی هم که کسب و کاری را راه می‌اندازند، می‌توانند به این بانک‌ها برای دریافت مراجعه کنند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه